פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב תקול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נרכש מחשב MSI . פחות משבוע אחרי הרכישה החל המחשב להתקע. המחשב נמסר לבדיקה לאחר התערבות מנהלת שרות לקוחות אחת בשם קרינה והבטיחה שאם יתגלה שיש תקלה - המחשב יוחלף. המעבדה טענה כי לא נמצאו ממצאים חריגים אך התקינה דרייברים מחדש. (נראה לכם סביר להתקין שוב ???).
מספר ימים לאחר מכן המחשב חזר לסורו. שוב שיחה עם נציגה בשם יאנה ומשם למעבדה לאלי שטען שמדובר בבעייה מוכרת ויש לפרוק את הסוללה.
בפעם הבאה שוב לא ניתן היה לכבות את המחשב והפעם הועברה השיחה ליוני שביקש שאביא את המחשב פעם נוספת למעבדה ומנהל השרות יקבל החלטה באשר למחשב.

אני מפסידה זמן מחשב בלימודי.
אני מפסידה ימי עבודה בנסיעות למעבדה וחזרה.
אני מוציאה כספים על נסיעות.

המחשב חדש - בטול ולא יתכן שאטורטר כך.
כל הסיפור בפחות מחודש מתאריך הרכישה.
או שיחליפו לי מחשב מיידית בלי נסיונות נוספים ל"תיקון" או שאמצא דרך משפטית לטפל בנושא.
מחר לשם ההגינות אני מביאה את המחשב פעם אחרונה למעבדה.
בזבוז זמן, כספי, הפסד לימודים סוג הנזק :
החלפת המחשב לאלתר פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה