פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חרוץ 10 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לאחרונה רכשתי נגן מוזיקה ( SANCLIP8G) באייבורי סניף תל אביב.
מספר קבלה : R9J24283
הגעתי לביתי שמח ונכון להטעין את הנגן בשירים. ומצאתי את עצמי יושב שלושה ימים כדי להבין את המערכת, ומה רוצים ממני בכלל. לאחר נסיונות רבים החלטתי שאני לא מעוניין במכשיר ופניתי לחברה בבקשה להחזירו, ואמרתי להם שהמכשיר חדש ומצבו כפי שקניתי אותו.. בחברה טענו שלא ניתן להחזירו מאחר שפתחתי את האריזה והשתמשתי בו. בדקתי את הנושא מול המועצה הישראלית לצרכנות וכך כתוב "החוק קובע כי אי אפשר להחזיר את המוצר אם מצבו הורע, וכי פתיחת האריזה אינה מהווה הרעה במצב הטובין. בית המשפט קבע כי החוק מחייב את העוסק להוכיח כי הטובין לא רק שונה אלא גם הורע במידה מסוימת לעומת מצבו ההתחלתי". כל אלה לא שכנעו את שירות הלקוחות של אייבורי.
אשמח אם תוכלו לעזור לי.
החזרת כספי המוצר פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה