פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבה - ספק אינטרנט 012 חינם לשלושה חודשי- העתק מכתבי ל012b נושא התלונה:
צברי אורית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
קשרי לקוחות
סמייל 012

שלום רב,
הנדון : מכתבכם מתאריך 28.7.09

1.בסוף חודש פברואר רכשתי מחשב מחברת אייבורי אשר במסגרת הרכישה מעניקה החברה הטבה של התחברות לספק אינטרנט לשלושה חודשים חינם וללא התחייבות.
2.בתאריך 8.3.09 החלטתי להתחבר לאינטרנט ואף אולי לנצל את ההטבה שמעניקה חברת אייבורי.
3.פניתי אליכם כפי שהוצע לי ע"י אייבורי וביקשתי לקבל את פרטי העסקה.
4.במקביל פניתי דרך אתר כמה זה וביקשתי לקבל הצעות נוספות מספקי אינטרנט נוספים.
5.העסקה לבסוף נסגרה איתכם כפי שהוצע לי ע"י אייבורי ונאמר לי שבזק יחזרו אלי בנפרד בכדי להשלים את העסקה.
6.בשלב זה התחילה מסכת ייסורים עם חברת בזק שנציגים מטעמה התקשרו שוב ושוב ובכל פעם הציעו עסקה שונה ולא מתואמת אם שאר הנציגים.
7.בשל חוסר ההתאמה בין נציגי בזק והפרטים שנמסרו לי ע"י נציג מטעמכם הבנתי שיותר בטוח וחכם לחזור להצעות של ספקי האינטרנט הנוספים למרות שעלות ההצעה גבוהה יותר.
8.פניתי לנציג מטעמכם שאיתו נסגרה העסקה וביקשתי לבטלה בשל מסירת מידע שגוי ושירות לקוי והרגשה של חוסר אמינות.
9.נציגכם ניסה לשכנע אותי שוב ואף הציע לי שייתן לי הצעה מפתה שלא אוכל לעמוד בפניה והמליץ לי לבטל את העסקה איתכם, סירבתי לשמוע את ההצעה והסברתי כי החברה שאיתה סגרתי נתנה לי שירות מעולה מהשיחה הראשונה ולמרות שעלות העסקה גבוהה יותר אינני מוכנה לבטלה בגלל מחיר מאחר וקיבלתי שירות מעולה ואמין.
10.למרות שהנושא מבחינתי ניסגר והבהרתי כי אינני רוצה את ההטבה של חברת אייבורי ושסגרתי עם ספק אינטרנט אחר שוב ושוב הגיעו טלפונים מנציגיכם בכל פעם בנושא אחר כמו הטבה על מהירות גבוהה יותר וכו' ובכל שיחה הסברתי שאינני לקוחה שלכם אפילו לא שנייה אחת ושאני מבקשת לעדכן זאת.
11.לאחר שלושה חודשים מופיע בחשבון כרטיס האשראי חיוב חלקי מחברתכם.
12.מיד הרמתי טלפון וביקשתי לבטל את החיוב בטענה כי אינני לקוחה שלכם לאחר שיחה ארוכה ובירורים נציגכם הבינו שיש טעות ואכן אינני לקוחה ושלא גלשתי באינטרנט דרככם.
13.למרות כל פניותיי הרבות עדיין נשלחות הודעות חיוב על שימוש בספק האינטרנט.
14.אבקשכם לבדוק את הנושא ולבטל את החיובים בהם חויבתי ולעדכן את כל נציגכם כי אינני לקוחה שלכם.
בזבוז זמן ובזבוז הוצאות טלפון סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה