פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב חדש שהתקלקל ואייבורי מתנערים מאחריות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מחשב פנטיום 4 ב 2 בספטמבר 2005 בחנות של אייבורי בראשל"צ.
לאחר שבועיים מיום הקנייה המחשב החל להתקע עם הפעלת תוכנית ההפעלה , העכבר אינו זז ואם עשינו Reset , מערכת ההפעלה לא פעלה שוב.
פנינו לאייבורי והאחרונים הודיעו לנו שאנו אחראים על כך ומיענו לעזור.
משכך , הזמנו טכנאי עצמאי והוא העלה את מערכת ההפעלה שוב , חשבנו שיצאנו לדרך אך - שוב קרס המחשב עם אותה הבעייה.
לכן , הגענו שוב לחברה אייבורי ורכשנו בשנית מערכת הפעלה חדשה והיא הותקנה במחשב.
חשבנו שבזאת תמו הבעיות , אך לא כן.
לאחר יומיים שוה צנח ונדם המחשב.
מאותו יום ועד היום המחשב מתגלגל בתיקונים, 3 פעמים בחנות בראשל"צ פעם אחת בסניף בר"ג .
לאחר שיחה עם דרור דרוקמן , שהציג עצמו כמנהל שרות לקוחות הוחלט לשלוח לביתנו טכנאי שיבדוק אם הבעיה במחשב ?
ביום המיוחל הגיע טכנאי בשם יורי , ישב בביתנו מספר שעות וממצאיו לא העלה דבר. כאשר נואש החליט , כי הבעיה כנראה בלוח ויש להחליפו ושהוא יישלח את המחשב שנית למעבדה בפ"ת והוא יוחזר אליי.
להפתעתנו ב 28 בנובמבר קבלתי טלפון מהטכנאי בערב , כי המחשב נמצא תקין - דבר לא הוחלף בו וכמו כן , שעליי להגיע ולקחת אותו עצמאית.

כספי סוג הנזק :
מחשב חדש עם לוח לוח אם חדש אן החזר כספי מלא פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
דרור דרוקמן - מנהל שיר שם ותפקיד:
המחשב של דורית נבדק מספר פעמים ונמצא תקין לחלוטין .
היו בעיות במערכת ההפעלה .
כשטכנאי השטח יורי היה אצל הלקוח הוא לא מצא בעיה והמחשב עבד מצוין.

התקנו ללקוח מערכת הפעלה מחדש ללא תשלום . הלקוח קנה מערכת הפעלה חוקית .
ושלחנו ללקוח במונית על חשבוננו .
תגובה:
חברת אייבורי מחשבים משקיעה משאבים רבים כדי שכל לקוחותינו יהיהו מרוצים !.
לפעמים בעיות בתוכנה יכולים לגרום לתסכול רב ללקוח .
למרות שהאחריות למחשבים מטפלת בחומרה בלבד אנחנו מנסים לעזור לכל הלקוחותינו גם בבעיות תוכנה .
לצערנו אנו לא מושלמים ולא יכולים להבטיח שכל הלקוחות יהיו מרוצים - אבל אנחנו מנסים לשפר את השירות כל הזמן .
אם הבעיה לא תסתדר אני אשמח לעזור לדורית - אמרתי לה שהיא יכולה לדבר איתי מתי שתרצה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה