פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מחשב ורצף מקרים פוגעים נושא התלונה:
‏שבת ‏23 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב מאייבורי בירושלים שהגיע ביום רביעי האחרון,אני ביקשתי שיהיה במחשב לוח אם של חברת ASUS בפירוש וגם חבר שלי דיבר עם המוכר בטלפון והסביר לו שאנחנו מעוניינים בלוח אם של חברת אסוס.
בנוסף לכך הובטח לי באותו יום של הרכישה שאני אקבל "במתנה" זיכרון נייד (sandisk(, והבחור שדיברתי איתו רשם את זה במחשב.
כשהגעתי עם המחשב הביתה פתחתי את האריזה ולהפתעתי לא מצאתי שום דיסק של אסוס אלא דיסק של MSI, קופסא של MSI ומן הסתם, לוח אם של MSI.
לא קיבלתי שום זיכרון נייד.
אמא שלי הזמינה טכנאי ונעלצנו להחזיר אותו סתם ככה ולשלם לו 100 שקל על כך שהוא הגיע סתם.
הסתכלתי ברשימה (המפרט) שכתובה על האריזה וכתוב שם לוח אם של MSI שמתברר שעולה גם 100 ש"ח יותר.
באותו יום התקשרתי אל אייבורי, שם הפנו אותי אל המוכר שאחרי שראה שאני עצבני אמר שהוא יחליף לי את הלוח אם- אם אני ארצה ושאבוא אליהם מחר.
הגעתי למחרת לאחר שבזבזתי יותר מדי כסף על טלפונים ושיגעתי יותר מדי אנשים כי לאמא שלי אין אוטו, כדי שמישהו יקח אותי לשם (שלא לדבר על כך שאני חייל בצבא ואין לי זמן לכל הטרטורים האלה ובמיוחד לא כסף לכל ההוצאות האלה).
הגעתי לחנות ושם המוכר שוב התחיל במסע שטיפת המוח שלו( שהלוח השני הוא יותר טוב) ודיבר מאוד לא יפה.
מכיוון שהוא הפעיל לחץ על אמא שלי ודוד שלי שהיו איתי, הוא גרם להם לשכנע אותי בלחץ שאשאר עם הלוח אם ואני נכנעתי ללחץ.
בנוסף ביקשנו ממנו שיפצה אותנו על עוגמת הנפש והטכנאי שהוזמן, ולאחר מלחמות
הוא הסכים לתת לי אוזניות פשוטות ביותר שאין לי שימוש בהם, במקום הזיכרון שהיתי אמור לקבל -שהוא אינו קשור.
לאחר שהפנה אותנו לאחראי (אחרי שדיבר איתו בצד) זה אמר שאזלו הזכרונות ואחרי וויכוח קצר עם האחראי הוסכם לשלוח לי אחד כשיגיע (מקווה שבאמת יהיה כך).
חזרתי הביתה, וכבר ביום שבת בבוקר המחשב התחיל להגיע לי למסך כחול ולהידפק
(כנראה בעיה בהארד דיסק), אני מהבוקר ועד שעה כזו 01:12, התעסקתי במחשב ובזבזתי את כל הזמן שלי, בידיעה שאני צריך לקום מחר מוקדם בבוקר לצבא (בערך ב5 בבוקר) אבל אני חיב להבין מה הבעיה ולבדוק את המחשב כחוק כדי שאח"כ לא אשאר חסר עונים.
נגרמה לי עוגמת נפש, יחס מזלזל , הפעילו עלי לחץ (דבר שהוא אפילו מחוץ לחוק) לקחת מוצר שלא כרצוני למרות אי שביעות רצוני, נגרם לי טרטור, בזבוז זמן וכסף יקרים שאין לי כי אני חייל בקרבי,ועוד המון דברים שהם מצטמקים לעומת העובדה שקיבלתי מחשב דפוק!
הבעיה היא שאני גר לבד עם סבתא שלי ואין לי אוטו, אני מעוניין מאוד לבטל את הרכישה אך אין לי את האמצעים לעשות כך מכיוון שאני חוזר לצבא הרבה לפני שאייבורי נפתחים, וע"פ התקנון שלהם אני יכול להחזיר מוצא רק לאחר יומיים מהרכישה
האם זה אומר שמכוח הנסיבות אין לי את אותה זכות כמו לאזרח?
אני מעוניין לבטל את הרכישה, ואולי אף לתבוע במידה והבעיה לא תיפתר על מנת לקבל פיצוי על כל מה שנגרם לי!
הכל ביחד! סוג הנזק :
קבלת הכסף וביטול הרכישה פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה