פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
MSI wind u100 נייד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מחשב נייד MSI קטן, 10 אינצ'.
כבר כשהדלקתי אותו בבית תוך כמה שניות קיבלתי מסך כחול וריסטרט. לאחר שימוש של יומיים ראיתי שהמסכים הכחולים נמשכים מדי כמה שעות, ובנוסף כל תוכנה קורסת כל כמה דקות. דפדפנים יכולים לעבוד אולי שעה רצוף אבל לא יותר. בדרך כלל כל כמה דקות קורסים.
התקשרתי לתמיכה, הסבירו לי שזה מאוד פשוט - רק להקיש משהו כשהמחשב עולה וזה יתקין מחדש את ווינדוז. הקשתי - לא התקין.
התקשרתי שוב - אה, הפעם צריך להביא את המחשב.
אין לי רכב וקשה לי מאוד להגיע לשם, אבל הגעתי והנחתי שם את המחשב.
הם התקינו מחדש את ווינדוז, והבעיה כמובן לא נפתרה.
עד עכשיו זה היה הום אדישן. ניסיתי להתקין XP - עדיין אותה בעיה. ניסיתי שוב, עדיין אותה בעיה. כל ההתקנות שלי נעשו עם פירמוט מלא באמצעות טכנאי מיומן של החברה שבה אני עובד, אבל שום דבר לא עזר - הקריסות נמשכות וזה כנראה משהו חומרתי.
אני צריך לציין שיש לי מחשב שולחני בבית, שולחני בעבודה ונייד מהעבודה כך שהמחשב הזה לא היה ממש נחוץ לי ולכן בין התקנה להתקנה עבר זמן רב וכנראה גם שאני לא צרכן נבון במיוחד כי לא הלכתי להפוך שולחנות, אבל אני רוצה לשתף אחרים כדי שלא ייפלו כמוני.
כעבור כשמונה חודשים הגעתי עם המחשב שוב לאייבורי עם פירוט הבעיה, צילומי מסך ורישומים מהמסכים הכחולים - זה לא עניין אותם. יש להם בדיקות משלהם, מאוד מתוחכמות, ואם יש בעיה הם כבר ימצאו אותה. נחשו מה? מסתבר שהמחשב תקין. מה לעשות? יש להם בדיקות, ולא מצאו כלום, אז כנראה שאני מדמיין את זה שאני עושה עכשיו קופי פייסט כל שניה למה שאני כותב כי אין סיכוי שאשלים את התלונה לפני שיקרוס הפיירפוקס בפעם השניה. לך תתווכח עם התוכנה. ליתר ביטחון הם התקינו לי את ווינדוז מחדש.
הבעיה, כמובן, לא נפתרה.
ניסיתי אפילו לתת את המחשב לחברים בחינם שישתמשו בו, שני חברים שנזקקו למחשב כל אחד בתקופה אחרת ורציתי לפחות לעזור להם עם המחשב, גם אם אני כבר לא אהנה ממנו. אמרתי להם שהמחשב קורס אבל זה בחינם אז תשתמשו לא נורא. שניהם החזירו לי את המחשב אחרי שבוע ואמרו שהוא לא ניתן לשימוש.

כדי להיות הוגן - ניגשתי לכמה וכמה אנשים שראיתי בבתי קפה משתמשים באותו מחשב, ה WIND, ושאלתי - ואף אחד לא סבל מהבעיות שלי אצל כולם המחשב עבד טוב מאוד. כמובן, שאם מישהו סובל מהבעיות שלי הוא לא יישב איתו בבית קפה כי המחשב לא ניתן לשימוש.
לסיכום נראה לי שעדיין לא שווה להסתכן ולא לקנות אותו כי אם תיתקלו באותה בעיה אין עם מי לדבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה