פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
צרויה שי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.06.10 בסיבות השעה 12.30 רכשתי מחשב בסניף אייבורי אשדוד איש המכירות בשם אסף בחור נחמד למדי עשה איתי את העיסקה וציין לפניי שהמחשב יגיע לא פחות מ78 שעות שכן לוקח זמן להרכיב ולשלוח יצויין ששילמתי מקדמה במזומן על סך 1000 שקלים ועלות העיסקה הייתה 2000 שקלים,יום למחרת בשעה 9:00 בבוקר הגעתי לסניף וביקשתי לבטל את העיסקה מפני שסקר שעשיתי לאחר מכן הביא אותי לעיסקה הרבה יותר משתלמת ממה שהציעו לי.
פניתי למנהל הסניף והסברתי לו את המצב הוא ניסה לשכנע אותי אך ללא הואיל הוא אמר לי שיחייבו אותי על 10% מהעיסקה ושאני אצטרך לפנות להנהלת חשבונות כי כסף מזומן הוא לא יכול לתת לי,כמובן שפניתי ודיברתי עם בחורה בשם קארינה שאמרה שיחייבו אותי ב10% מהעיסקה מפני שהרכיבו את המחשב והוא שהוא היה כביכול בדרך אליי מה שלא היה הגיוני כי האיש מכירות אמר לי שזה עורך 78 שעות מה שעוד שהיא אמרה לי שאני אקבל את הכסף בצ'ק למרות ששלימתי במזומן ולא פחות מ14 יום זה ייקח היום התאריך 5.6.10 ולא קיבלתי כלום עדיין.
1.האם הצעד שעשו איתי חוקי?
2.האם זה שלא קיבלתי עדיין את הכסף יש מקום לתבוע אותם?

אשמח לתשובה מכם בתודה שי צרויה
ועוגמת נפש ובזבוז זמן של טלפונים וריצות לסניף ללא הואיל סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה