|
|
|
|
|
|
רציתי להחליף עכבר שקניתי באייבורי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
החרוץ 9 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היום ה20 ביולי היות ולא רציתי עכבר אלחוטי של מייקרוסופט והיה לי היום סוף סוף זמן פנוי להחליף אותו אז נכנסתי לסניף ברחוב חרוץ ואמרו לי שלמרות שהעכבר סגור באריזתו המקורית לא ניתן להחליף אותו היות ועבר כחודש (בסה"כ רציתי להחליף אותו לעכבר לוג'יטק שהיה חסר במלאי כאשר נתנו לי אותו) בנוסף לכך אמר לי הנציג ברוב חוצפתו שניתן להחזיר את המוצר רק כעבור יומיים מיום הקנייה (כאשר לפי מה שאני יודע זה 14 ימי עסקים) אמרתי לו שזה 14 יום והוא אמר לי שכל חברה יכולה לקבוע מדיניות לעצמה
עוד משהו היות ויצאתם גדולים וגם המלצתי לאנשים אחרים על אתרכם אשמח אם תעזרו אף הפעם תודה רבה רבה ויום טוב
|
כספי |
סוג הנזק : |
להביא לי עכבר לוג'יטק במקום עכבר מייקרוסופט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|