פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי+התנצלות נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6-8-10 הגעתי למעבדת אייבורי עלמנת לתקן מחשב שהכונן שלו מגלה סימני זקנה במעבדה היו שני טכנאים אשר המליצו על מחשב חדש כי לא שווה לבצע שום תיקון או שידרוג למחשב הישן.
קיבלתי את המלצתם בתנאי שכל התמונות של ילדי יעברו למחשב החדש או שהכונן יותקן ככונן 2 במחשב הישן קיבלתי את עצתו וניגשתי לאנציג מכירות נחמד ואדיב אשר המליץ לי לרכוש מחשב אשר נמצא במבצע בסך 1320 כולל שידרוג של 2 זכרונות .
למעשה קיבלתי טלפון ב9 לחודש אוגוסט להגיע לקבל את המחשב כמובן שהגעתי עם המחשב הישן לאחר שחתמתי שקיבלתי את המחשב נשלחתי למעבדה להסדר את עניין הכוננים במעבדה בויישתי כי אני זייפן כי מערכת ההפעלה שלי אינה כשרה [ברשותי חשבונית מחברת כלנית כרמון משנת 2006 על רכישת תוכנת חלונות ] וכי אין הם מעוניים לבצע את המובטח העלבון היה רב ולכן בקשתי לבטל את העסקה כאן צץ לו דמות חדשה בסיפור אדם אשר סמכות האלוהים בידיו וכי קבל קנס תשאיר את המחשב וסע מכאן כך פשוט סיים את האפיזודה . הלכה למעשה תוך 10 דקות התקשר אדם בשם קובי אשר הציג עצמו כמנהל הבקרה של חברת אייבורי ומבקש לעזור מאז עברו 3 שבועות רצונו לעזור כנראה פג כי מאז התקשרנו כמעט כל יום וכל יום טלפנית אחרת הבטיחה שהוא יחזור שהוא בישיבה שהוא לא בעבודה וכ"ו .
מחשבוני נגבה תשלום ראשון של המחשב 440 ש"ח

מבקש לבטל את חיובי כרטיסי ולקבל את כספי בחזרה מיד

תודה
עלבון סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה