פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיפורה של מקלדת< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
העצמאות , חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה רכשתי מקלדת באייבורי, זה היה יום לפני ערב יום כיפור. שבדקתי אותה היא לא עבדה כלל. שבתי לאחר 11 ימים לסניף וביקשתי זיכוי כספי בעד המקלדת כיוון שלא רציתי אחרת כי קיבלי רושם לא טוב מהמותג ולא היה מקלדת באותה רמה להחליף שאותו לא קיבלתי (כי מדיניות ההחלפה היא תוך 48 שעות מיום הרכישה)
אבל זה לא התלונה, התלונה היא על היחס שקיבלתי והדרך המזלזלת והמתנשאת שבה דיברו אלי. כך שבסופו של דבר הלכתי מהסניף והתלוננתי באייבורי על הבחור שאיתו דיברתי
ועוד באותו יום אייבורי חזרו אלי וביקשו לקבל עוד פרטים בנושא. והבטיחו להחליף לי את המוצר
שחזרתי לסניף בשנית. כדי לבצע החלפה למקלדת נתקלתי בבחור הזה בשנית והוא סירב לטפל בי ולהחליף לי את המקלדת ואף קרא לי שקרן מול כולם
התקשרתי שוב לשירות לקוחות של חברת אייבורי שעלו איתו על הקו ודיברו איתו בשנית
ורק אחרי כל זה החליפו לי מוצר שקניתי והתגלה כתקול

ממש חווית קנייה :)
עוגמת נפש סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה