|
|
|
|
|
|
זה שרות ? |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
חדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
המחשב התקלקל- באתי עם חבר שהוא טכנאי למעבדה ואמרנו לעובד שהלך הלוח אם. האחרון טען שאיננו מבינים לטענתו הלך הדיסק. החליף, חזרנו הבייתה וברור שהתקלה נשארה. בת הזודז עם הילד חזרו למעבדה, הטכנאי סרב היתנה את הטיפול במחשב בכך שהם יחכו... כלומר לטא השאיר את החלופה לבוא לקחת מאוחר יותר או למחרת? לא רק שבזבנו את הזמן בלך תבוא אלא שעוד מערימים קשיים?
|
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|