פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ועוגמת נפש אחרי רכישת מחשב נייד! נושא התלונה:
‏יום שני ‏08 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנה מה שרשמתי להם באתר הראשי ב"לקוחות ממליצים"! חח ממליצים.. איך אפשר להמליץ עליהם אני לא מבין...!


רכשתי לפני שלושה חודשים מחשב מסוג ACER. המחשב הגיע אחרי שבוע בלי תקלה שירות נחמד הכל טוב. עד שאחריי חודש וחצי בדיוק , לילה אחד המחשב התחיל לעשות רעשים, צפצופים שכאלה כשפתחתי אותו גיליתי הודעת שגיאה. בבוקר התקשרתי לתמיכה הטכנית ושם הפנו אותי למעבדה בפ"ת הראשית של ACER, שם הטכנאי ניסה לעזור לי בטלפון והסביר לי שזאת בעייה של הארד-דיסק שאולי משהו התנתק או כל סיבה אחרת. לאחר מכן לקחתי אותו למעבדה בחיפה (שנמצאת ברח' יוחנן הסנדלר 13) ושם הם כבר אמרו שהם שולחים אותו למעבדה בפ"ת ושזה ייקח 5 ימים גג שבוע כל הסיפור!!! אחרי שבוע התקשרתי למעבדה ואמרו לי שהמחשב עדיין לא הגיע.. אחרי כמה ימים שוב התקשרתי ואמרו לי שהגיע אבל יש הרבה מחשבים לפניו בתור אז הוא יחכה בתור בסבלנות ורק אז יסתכלו עליו. אחרי שבוע התקשרתי שוב ואמרו לי שהטכנאי בדק אותו והזמינו לו חלק וגם זה ייקח עכשיו עוד שבוע ( שבועעעעעעעעעעעע!!!!!!) והיום בבוקר (כן כבר עבר חודש אם תעשה חשבון פשוט.. עצוב מאוד) התקשרתי לסניף בחיפה והיא אמרה לי שהיא דיברה איתם והחלק צריך להגיע בימים הקרובים ואם עד חמישי לא מתקשרים אליי מהמעבדה בפ"ת אז להתקשר אליה - נופר שמה.

בקיצור אייבורי... אני רוצה להגיד לכם דבר אחד:
יש לכם שירות גרוע מאוד! אתם משחקים בלקוחות כאילו הם כלום! (כי יש לכם הרבה אז מה אכפת לכם אחד פחות אחד יותר..) ותאמינו לי שאמרו לי לא אייבורי לא אייבורי רק KSP לא הקשבתי ואמרתי: "לי זה יקרה.." ושלא נדבר על כל מה שרשום עליכם באינטרנט בהקלדה פשוטה בגוגל:
הנה אחת (מיני רבות) מהתוצאות:
"למה לא לקנות מחשב באייבורי"

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=316476.0

פשוט עצוב...


**רק אחרי שקניתי ובזמן הזה (חודש +) שאני מחכה שמישהו יתקשר אליי להגיד לי שהמחשב תוקן או שלפחות התחילו לתקן אותו.. עיינתי לי "להנאתי" בכל מיני פורומים.. ואתם באמת לא רוצים לדעת מה רשום עליכם.. את האמת מעניין איך הגעתם למצב הזה.. איך עדיין לא נפלתם.. אבל אל תדאגו. אתם עוד תיפלו! וחזק!!!!

הכי כואב לי זה על החומר הלימודי שיש לי שם.. המחשב משמש אותי בעיקר ללימודים ואתם פשוט "תקעתם" אותי בלי מחשב. אמרתי אני יקנה מחשב לפני שאני מתחיל ללמוד ככה משהו טוב מאייבורי מחשב חדש ( 4000 ש"ח!!!) אבל אכזבתם אותי מאוד ואני לא הולך לשתוק לכם על זה - א-י-י-ב-ו-ר-י!
אל תדאגו אח של אמא שלי עובד בתקשורת בקרוב מאוד אתם תראו כתבה רצינית עליכם כמו שאף לקוח עוד לא חשב לעשות. לשתוק?! חח נראה לכם. אתם לא יודעים עם מי יש לכם עסק!!!
וכן אני דורש פיצוי! לא מדפסות מתנה ולא כלום ! כסף מזומן!!!!!!! 4000 ש"ח כמו ששילמתי לכם!!!

חוצפניםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פשוט עוגמת נפש גרמתם לי!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת התשלום המלא על המחשב! פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה