|
|
|
|
|
|
הטעיית הצרכן |
נושא התלונה: |
יום שני 03 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
החרושת חוצות המפרץ |
כתובת: |
הקריות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-20.8.10 מסרתי את המחשב הנייד אשר ברשותי לחברת איבורי מחשבים לאחר שהבחנתי כי ה- USB גורם למחשב לאתחל את עצמו שוב ושוב. נאמר לי ע"י הנציג שכל חלק שתקול יוחלף בחדש. כאשר הגעתי לאסוף את המחשב נאמר לי שהוחלף לוח אם חדש. לאחר מ'ס שבועות החלה להופיע במחשב הנייד אותה בעיה ממש. לאחר שפניתי לנציג שירות בתאריך ה-3.1.11והסברתי לו את שארע, לא קיבלתי מענה לפנייתי. הועברתי למנהלת בשם אורלי שטענה שאכן הוחלף לוח אם חדש והיא מוכנה שאני אמסור את המחשב לתיקון ואת המשלוח תקח חברת אייבורי על עצמה. להפתעתי השיחה הועברה למנל בשם משה אברהם שהכחיש מכל וכל את טענותי ואף טען שאם אני מבין במחשבים, לא ברור מדוע איני מתקן בעצמי את המחשב. זוהי שערוריה שכדאי שתתפרסם בפני רבים למען "יראו ויראו" מרכישת מוצר כלשהו בחברת אייבורי מחשבים, וחבל מאוד שכך!
פרטי הלקוח: C61005467
מ'ס לקוח- 5540171
|
וכן עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת לוח האם כפי שהובטח מלכתחילה ומתן פיצוי הולם בעד עוגמת הנפש הרבה שנגרמה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|