פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה בעקבות אחריות מוצר מקוצרת שלא בהתאם לחוק נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.06.2011
נרכש שנאי למחשב נייד של DELL, המוצר נרכש ב230ש"ח כולל מע"מ, כאשר על פי חוק כל מוצר חשמלי בישראל הנמכר אמור להגיע עם אחריות לשנה אחת, אך לא כאן המקרה, לאחר הקניה התגלה כי המוצר מגיע עם חצי שנה אחריות בלבד, שוחחנו עם שירות לקוחות בחברת אייבורי, בחור בשם אבישי, ביקשנו אחריות על פי חוק לשנה, אבישי אמר כי האחריות היא אחריות יבואן, הבחור סירב לתת את שם היבואן נותן האחריות וגם סירב לבטל עיסקה ולהחזיר את הכסף בטענה כי המוצר תקין ועובד.
אני אישית מאוד נפגעתי מהיחס המזוויע הזה, שחברה חושבת כי היא מעל החוק.

http://www.moital.gov.il/NR/exeres/8D759CFE-E35B-4F44-8642-B5CED0F7429F.htm
כספי סוג הנזק :
החזר כספי, איסוף המוצר שלהם והתנצלות על אי כיבוד החוק. פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה