פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת מידע שלא בהסכמה ע"י חברת אייבורי מחשבים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
06.07.2011
לכבוד
תלונות הצרכן.

הנדון: רשת אייבורי מחשבים.

בתאריך 20.06.2011 מסרתי את המחשב שברשותי לתיקון בחברת אייבורי, סניף רעננה, בשל תקלת תוכנה שגרמה לאיטיות בעבודה.
המחשב נקנה בחברה לפני כעשרה חודשים ונמצא בתקופת האחריות.
במעמד המסירה, הבהרתי עם הנציג המקבל באופן חד משמעי, שהנתונים לא יפגעו בשום צורה שהיא ואם יעלה צורך לפרמט את המחשב וכתוצאה מכך ימחקו הנתונים, אקבל התראה מראש כך שאוכל לבוא ולגבות את המידע שברשותי.
יומיים למחרת, קיבלתי שיחת טלפון מהנציג, בה נאמר לי כי יש צורך בפרמוט המחשב.
הודעתי לו באופן חד משמעי שאני מגיעה לאסוף את המחשב על מנת לגבות את הנתונים ושאחזיר אותו לאחר מכן, להמשך עבודה.
הגעתי תוך רבע שעה לסניף, אספתי את המחשב וכשהגעתי הביתה, נחרדתי לגלות כי המחשב פורמט והוא באמצע תהליך התקנה של מערכת הפעלה, כשבכונן הCD מצוי דיסק התקנה פרוץ שנשכח, כנראה, ע"י הטכנאי.
טלפנתי מיד לסניף ושאלתי את נציג השירות שטיפל בי לפשר העניין, הנציג פנה לטכנאי ושאל אם ידוע לו כי המחשב פורמט. את תגובת הטכנאי לא הצלחתי לשמוע ובמקומה, דרש ממני הנציג להחזיר מיד את המחשב לסניף.
הגעתי שוב לסניף.
הטכנאי, יוני, התנפל עלי בצעקות וטען שהוא שוחח עמי פעמיים במהלך היום וכי אישרתי באותן פעמיים לבצע פירמוט ומחיקת כל הנתונים מהמחשב.
מיותר לציין שמדובר בשקר מוחלט.
הדעת נותנת שלא הייתי מגיעה מידית ומקבלת את המחשב בעיצומה של העבודה יחד עם דיסק ההתקנה מתוך כוונה להחזיר את המחשב בהקדם האפשרי להמשך העבודה לאחר שאגבה את הנתונים.
אודות כך, התקיימה שיחת הטלפון, האחת והיחידה אשר בעקבותיה הגעתי לסניף ונמסר לי המחשב.
בנקודת זמן זו המחשב ברשותי, באמצע העבודה ונציג החברה הפנה אותי לשירות הלקוחות הארצי להמשך טיפול בעניין.
לאחר סחבת שהתבטאה בשיחות עקרות מול שירות הלקוחות שלא הובילו לשום מקום, הופניתי , לבקשתי, לטיפול מנהל.
הנ"ל, בשם גיל, הציג עצמו כמנהל והבטיח, לאחר ויכוח מיגע ומתיש שבמהלכו אף טרק לי את הטלפון , לשחזר את המידע במעבדה המרכזית בפתח תקווה, לסיים את התקנת מערכת ההפעלה ולפצות אותי על עגמת הנפש שנגרמה לי.
עשרה ימים לא שמעתי מאומה מהמעבדה המרכזית.
כשפניתי מיוזמתי, ענה לי גיל ולתדהמתי "בישר" לי שאין אפשרות לשחזר את המידע כי מעולם לא היה כזה. לדבריו, הכונן היה ריק וכך נמסר המחשב לתיקון.
לסיכום, לאורך כל הדרך, התנהלותה של חברת אייבורי היתה שקרית, לא מכבדת ולא עומדת במבחן הסבירות הבסיסי:
1) לא יעלה על הדעת שאישרתי פעמיים מחיקת מידע ולאחר מכן הגעתי בדחיפות לגבותו ולמטרה זו נמסר לי המחשב ע"י החברה בהסכמה מלאה.
2) לא יעלה על הדעת שמחשב המצוי כמעט שנה, חסר מידע לחלוטין.
להערכתי, הטיעון האחרון של גיל, מנהל שירות הלקוחות, בדבר היעדר מידע , נועד לפטור את החברה מאחריות למחדל שעשתה, מחיקת מידע שלא ברשות ובסמכות ולשחרר אותם מהבטחתם לשחזר ולתקן את המחשב.
נכון לעכשיו, אני ללא מחשב וגם אם יוחזר אלי, מתוקן או לא, הנזק שבאבדן המידע האישי שהיה מצוי עליו, הוא בלתי הפיך.
אודה לכם על התערבותכם וטיפולכם בנדון.


עלבון, סוג הנזק :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה