פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול במחשב נוטבוק חדש ולא תקין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
ת.ד. 3298 קרית אריה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.9.11 קנינו באייבורי רעננה מחשב של ASUS במחיר 1380 ש"ח. כשניסינו להפעיל את המחשב גילינו כי הוא איטי מאוד, יותר מהסביר ממחשב מסוג זה. ניסינו להעתיק אליו קבצים אך לא הצלחה. המחשב נתקע שוב ושוב. כמו כן, כל ניסיון לעבודה על המחשב לא הצליח, המחשב נתקע וקרס (מסך שחור, "לא מגיב"). לאחר מספר ניסיונות כיבינו את המחשב. בתאריך 2.10.11, לאחר החג, פניתי לסניף אייבורי רעננה. המתנתי כעשרים דקות בתור במעבדה על מנת שיבדקו את המחשב. הטכנאי, שי, שבדק את המחשב אמר שהוא אכן איטי אבל ככה עובדים מחשבים עם מעבד ATOM ושהמחשב תקין. פניתי למנהל הסניף, ליאור, בבקשה לעשות ביטול עסקה אך הוא סירב ואמר לי לחזור למעבדה לבדיקת המחשב. פניתי שוב למעבדה והפעם אמר לנו הטכנאי שיש להשאיר את המחשב על מנת שיבדקו אותו מול ASUS. בשיחה עם ליאור, מנהל הסניף, ציינתי בפניו שאיש המכירות שמכר לנו את המחשב אמר שמחשב ASUS טוב יותר ממחשב ACER שבו היינו מעוניינים מלכתחילה. ליאור "עשה פרצוף", ואמר לי "באמת, זה מה שהוא אמר?". ואח"כ הוסיף "כנראה שהוא יודע".
השארתי את המחשב במעבדה ובמקביל דיברתי עם אורלי משירות הלקוחות של אייבורי. אורלי אמרה שאלה הנהלים וסירבה להתייחס לעובדה שאנחנו עסק שנמצא מיום שלישי שעבר ללא מחשב, ושבזבזתי עוד כמה שעות עבודה היום בסניף על מחשב חדש ולא תקין. אורלי אמרה שאייבורי לא בודקים את המחשב אלה שהבדיקה מתבצעת אך ורק מול ASUS. יידעתי אותה שבסניף הטכנאי בדק את המחשב וקבע שהוא תקין ורק לאחר שהתעקשתי על ביטול עסקה, אמרו לי להשאיר את המחשב ושיבדקו מול ASUS. בשעה 14:00 התקשר אלי צחי מהמעבדה בסניף רעננה וביקש את הסיסמה למחשב ואת המטען, על מנת לבצע את הבדיקה. שאלתי אותו האם הם מבצעים את הבדיקה או שזה מול ASUS והוא אמר שזה אצלם. יידעתי אותו שבשירות אמרו לי שהבדיקה מתבצעת מול היבואן ושרק היבואן יכול לקבוע אם המחשב תקין או לא. צחי ענה "תביאי לנו את המטען וזהו". שוב שאלתי את אותה שאלה וצחי ענה שהבדיקה מתבצעת אצלם. בנוסף, צחי אמר שהם מאתחלים מחדש את המחשב. ברצוני לקבל מחשב חדש ותקין ולא מחשב חדש שתיקנו אותו. בנתיים, אני ללא מחשב מיום שלישי (אני עסק), זוכה לשירות בוטה הן ממנהל הסניף והן מאורלי משירות הלקוחות.
כספי סוג הנזק :
לבצע ביטול עסקה לאלתר פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה