פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב חזר "מתיקון" כשהוא תקול בפעם השנייה ברציפות - חודש שלם ללא מחשב נושא התלונה:
דרור דורית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מחשב באחריות נשלח לאייבורי לתיקון בשל כונן קשיח תקול. חזר באותו המצב כעבור 3 שבועות ונשלח חזרה לעוד שבוע בו טענו שהחליפו זיכרון והמחשב תקין.
כמובן שהמחשב לא תקין ומאתחל את עצמו ללא הפסקה ומבדיקת טכנאי חברת המחשבים שלי יצא שהכונן הקשיח עדיין לא תקין.
השירות גרוע, נבטיחים שיחזור אלי מנהל מעבדה, אך לא זכיתי לדבר עם כבודו עד היום.
זמן עבודה = כסף סוג הנזק :
החלפת כונן קשיח חדש פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה