|
|
|
|
|
|
קנית. ראוטר |
נושא התלונה: |
יפרח יפרח חיים |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
אזור דרום |
כתובת: |
קרית גת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי ראוטר כעשרה ימים ולאחר בדיקה עם המחשב ניצא שאנו מתאים אינו מבצע קליטה של המחשב השני ולכן ארזתי אותו באריזה מקורית ובאתי להחליפו בגדול יותר נאמר על ידי המוכר שלא ניתן לעשות זאת אני חושב שחברה שמכבדת את עצמה אמורה להבין את הבעיה כמו לא ניתן הסבר על ידי העובד היחידי שנימצא בחנות ולכן אני מבקש לקבל תשובה חיובית
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שיסרוק המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|