פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב שני לחברת אייבורי! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
זהו המכתב השני:


קניתי את המחשב בלפני כ3-4 שבועות בערך...(כבר עבר עוד חודש!)

אני פשוט לא מרוצה מכל הקנייה בגלל:

1.המחשב הגיע באיחור (ולא כנמו שהבטיח הסוכן מכירות)

2.היתה לי תקלה בכרטיס מסך אחרי יומיים שימוש(!!!) והייתי צריך להמתין שבוע רק שיתקנו לי אותו (ואני מהתחלה אמרתי להם שיש בעייה בכרטיס אבל הם רצו "לבדוק"...) פירקו את המחשב לגורמים- מחשב ח-ד-ש!

3.שלחו לי את המחשב לאחר התיקון של שבוע והתברר שחסר לי מאוורר אחד ששילמתי עליו תוספת! רק אחרי צעקות נאותו לשלוח לי מאוורר עם מישהו והביאו לי אותו בלי ברגים.

4.יש לי רעש נוראי מהמארז עקב איכותו הירודה מאד (זה פח בעובי של דף נייר!)
חוסכים עלויות=חוסכים לקוחות!

5.לכל הכאב ראש הזה תוסיפו שירות לקוי מאד "מנציגי השירות" ו"ממנהל השירות" (שלא הבנתי איך מחסנאי מוגדר להיות מנהל שירות)
אותו "מנהל שירות" ניסה כמה פעמים להוציא אותי שקרן והתווכח איתי על עובדה קיימת-המארז שהם נותנים מרעיש ומרעיד את כל השולחן!(שדרך אגב היו עוד כמה אנשים בסניף שהתלוננו על אותו דבר באותו זמן!!) ומה כולה ביקשתי? מאוורר יותר שקט!! (שעליו הם רצו לגבות עוד 180 שקל!)
כמן כן,לאחר שממש התייאשתי ששאלתי את נציג השירות אם ניתן אצלו לבטל את הקנייה הוא ענה לי שלא ושאלתי מי כן יכול לבטל הוא ענה "לא יודע" בצורה מזלזלת וחסרת רצינות.

אין שם ניסיון ללכת לקראת הלקוח.

המחשב עלה לי בסביבות 6500 ש"ח. ציינתי את העובדה הזאת למנהל השירות וציינתי שאינני מוכן להשקיע סכום כה מכובד ולקבל "מנחת מטוסים וטרקטור" ומוצר שסובל על הזמן מקילקולים הוא ענה לי "אין מה לעשות תשקיע 6800 תקבל יותר שקט)

ראוי לציין שאף המלצתי לאחי+2 חברים נוספים לקנות מחשב באייבורי והם אכן עשו זאת. כנראה שזו תהיה הפעם האחרונה שאעשה זאת.

חברות גדולות מתבססות על שירות לקוחות תקין והולם. כבר ביצעו כמה סקרים בעבר שבו שאלו לקוחות מהם הם מעדיפים כשהם קונים מוצר : שיהיה זול,שהנציג יהיה אדיב,שיהיה עמיד,שהחנות תהיה יפה..

מה אתם חושבים שהלקוחות הצביעו? יפה שירות לקוחות!!!! אנשים כבר לא מתסכלים רק על הזול!!!

נ.ב-תענו כבר לטלפונים שם הם לא ליופי!!!!!

עלי לציין מילה טובה אחת על אדיבות הטכנאים כלפי ולכלפי שאר הלקוחות...

@@@ זהו מכתב השני שאני שולח לחברה משום מה כבר עבר חודש(!) מאז המכתב הראשון!!@@

חברת אייבורי בחרה להתעלם ממכתבי ככל הנראה עקב העובדות הרבות שציינתי וחוסר יכולתם של אייבורי להתמודד עם עובדות אלו.

ממש ביזיון! זו הפעם האחרונה שאקנה שם מוצר כלשהו ואמליץ מאד למכריי לא לרכוש מוצרים מחברה זו על מנת למנוע ממכריי אותה עוגמת נפש וחוסר רצינות של החברה של לקוחותיה!

כמו כן אני שוקל ברצינות לפנות לעיתונות אם אייבורי מחשבים תבחר שוב לא להגיב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה הולם למכתבים שלקוחות שולחים!!! פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
לדאבוננו הרב, במקרה של לקוח זה חזרו ונשנו תקלות ותופעות בחומרה.
אייבורי לא שקטה ולא נחה עד למציאת פתרון ומענה ללקוח.

בתור מנהל שרות, טיפלתי באופן אישי ומסור בנאור חי, דאגתי שיקבל אף מעבר למקובל על מנת שיהיה שבע רצון ולא יחווה את אותן תקלות שוב.
תגובה:
החלפת החומרה בחומרה חדשה ואף משודרגת. טיפול אישי ומיוחד במעבדות החברה ומעקב צמוד של מנהל שירות לצורך בקרה.

לאחר שיחה עם הלקוח, הבנתי כי אין עוד תקלות במחשב והוא שבע רצון מהמוצר.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה