פרטי התלונה

תלונות אייבורי

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון במעבדה ורכישת חלק חדש לא פתרו הבעיה -והחברה מסרבת להחזיר הכסף נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי 103 רמת גן כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בדצמבר הגעתי למעבדה עם המחשב המקולקל.
ב 15/12 הגעתי לאסוף אותו:
הטכנאי שלומי עובד אמר לי שהבעיה היתה בחלק זכרון שנרכש לא אצל אייבורי והם הוציאו אותו. לשאלתי איך התקלקל הזכרון הם לא ידעו לענות. הם המליצו לי לקנות זכרון אחר במקומו. זכרון SDRAM שהוא יקר יותר בגלל היותו ישן. הסכמתי ושלמתי עליו כ-300 שקלים ובנוסף רכשתי גם צורב ומדיה. סה"כ 590 שקל.
2. כעבור חודש חזרה אותה התקלה. הגעתי שוב למעבדה.
הפעם טכנאי בשם אלכס אמר לי שהבעיה בלוח האם שלא מזהה את הזכרון ואין דרך לתקן, אלא יש לקנות לוח אם וזכרון חדש (כי הזכרון הישן לא מתאים ללוח החדש). הסכמתי אבל בקשתי שיזכו אותי על הזכרון שכבר רכשתי ולא ישמש אותי עוד.
הוא אמר שאין בעיה והציע הצעת מחיר של כ 1300 שקל לפני הזכוי. אמרתי שאבוא אחרי המבחנים (אני סטודנטית).
3. הגעתי שוב ביום שישי האחרון. הפעם דבר אתי עובד אחר, והציע לי הצעת שדרוג של 1700 שקל, כשהוא טוען שצריך גם מעבד חדש, כי אין כבר לוח אם למעבד שלי.
הסכמתי ובקשתי שיזכה אותי על הזכרון הישן. הוא טען שאין זכוי כי עברו יותר מ -14 יום מאז הרכישה.
אמרתי לו שרכישת הזכרון נעשתה בגלל שהם המליצו, ושהטעות שלהם, כי הם לא זיהו נכון את התקלה ועובדה שהתרחשה שוב.
הדגשתי את הנזק שנגרם לי: אני כבר זמן רב ללא מחשב תקין, היו לי הוצאות מוניות על נסיעות חוזרות למעבדה, ואפילו לא הספקתי להשתמש בצורב כי המחשב מקולקל ובנוסף שלמתי להם מאות שקלים והתקלה לא תוקנה.
שום דבר לא שכנע אותו. הוא הציע הנחה של 100 שקל או אנטי וירוס בחינם. כמובן שוויתרתי על העסקה בידיעה, שאין אחריות לשום טיפול מעבדה שלהם.
נותרתי עם מחשב מת, זכרון מיותר וצורב חדש שצריך להעביר מהמחשב הזה.

+בזבוז זמן+עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אייבורי שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בורנשטיין - מנהל שם ותפקיד:
ניסינו להשיג או להתקשר עם הלקוחה אך ללא הצלחה. תגובה:
אין לקוח, שאייבורי כחברה אינה מוצאת פתרון או מענה לבעיותיו. כל לקוח ולקוח מטופל וזוכה לשירות ולמענה הולמים.

נשמח לעמוד לרשותה של הלקוחה בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה