|
|
|
|
|
|
אין שירות לקוחות זמין לטלפון סלולרי שאייבורי מוכרת !!! |
נושא התלונה: |
יום חמישי 16 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר סללולרי סוני xperia בסניף של אייבורי , אחרי 3 חודשים המסך לא עובד בלי שקרה משהו למכשיר פיסית , התקשרתי לשירות לקוחות ואין מענה או תפוס כל הזמן - בקיצור אין שירות !!! בחברת אייבורי אמרו שזה לא קשור אליהם למרות שקניתי אצלם !!! בקיצור סיפור הזוי , אני עכשיו צריך לעשות רכישה גדולה של מחשבים עבור החברה ובטח לא אעשה באייבורי - פשוט אין שם שירות לקוחות !!!!!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
שי זלדיס, שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
יצרנו קשר עם הלקוח, הוא קיבל שירות מהיבואן ונותן האחריות הרשמי (שיא-קום) כפי שהיה עליו מלכתחילה. הבעיה הטכנית תפתר במעבדות היבואן.
במקביל נבדקת אפשרות לסייע יותר בקשר בין לקוחות ליבואנים. |
תגובה: |
טכנאי של שיא-קום נשלח לבית הלקוח לאסוף את המכשיר לבדיקה, במקרה שתתגלה תקלה המכשיר יטופל. במקביל אנו בודקים כיצד ליצור ערוץ תקשורת קל יותר עם היבואן. |
פתרון: |
|
|
|