|
|
|
|
|
|
ביטול עיסקה |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי ראוטר מהרשת ובאתי לרשת איייבורי בקרית גת מאחר וברצוני היה לבטל עיסקה כי לא הייתי צריכה את הראוטר ונאמר לי כי איני יכולה להחזיר כי פתחתי את הראוטר אז אני לא חושבת שזה מקובל לא להחזיר את הראוטר רק בגלל שפתחתי אותו הוא עדיין שלם באריזתו לא עשיתי איתו שום שימוש הוא פחות משבועיים אצלי אז נא לטיפולכם!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אייבורי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|