פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול גרוע ושירות מחפיר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי נגן MP3 מתחת למים. היות והיה מדובר במתנת יום הולדת לאחי, וידאתי 5 פעמים אם נציג המכירות שלא ייקח יותר משבועיים לקבלת המוצר. עברו שבועיים והמוצר לא הגיע. אחרי עשרות טלפונים דיברתי עם נציגה שתשובותיה הסתומות הפליאו אותי. המוצר לא הגיע, אין להם מושג מתי יגיע, הם לא חושבים שהם צריכים לפצות אותי והם "מוכנים" (באמת תודה רבה) לבטל את ההזמנה שלי ללא דמי ביטול. מיותר לציין שאף אחד לא טרח להודיע לי על העיכוב גם לתפוס אותם היה משימה בלתי אפשרית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שליחת המוצר ללא דמי משלוח ופיצוי הולם פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור הילל מנהלת שרות שם ותפקיד:
שלום רב



כמנהלת שרות לקוחות של חברת MDK , מייד אם קבלת התלונה

יצרתי קשר עם הלקוחה לצורך בירור התלונה.

לאחר בירור המקרה, עקב גורמים אשר לא היו תלויים ב – MDK היה עיקוב לא צפוי בהגעת המשלוח של המוצר הנ"ל.

בתאריך ה 28.06.06, הושארה הודעה ע"י הלקוחה. עוד באותו היום חזרתי ללקוחה והסברתי לה כי חל עיקוב לא צפוי במשלוח של המוצר מחו"ל. הלקוחה בחרה לא לבטל את ההזמנה ולהמתין למוצר.

הופתעתי לקבל את התלונה, מכיוון שהמוצר נמצא כבר אצל הלקוחה.

יחד עם זאת, כמחווה של רצון טוב ומדיניות MDK לרצות את הלקוח, אני פניתי ללקוחה לצורך מתן מתנה.

הלקוחה הייתה עסוקה, וביקשה שהיא תחזור אליי.

אני אהיה עם הלקוחה בקשר.
תגובה:
כמחווה של רצון טוב ומדיניות MDK לרצות את הלקוח, אני פניתי ללקוחה לצורך מתן מתנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה