פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/07/06 בשעה 21:30 קניתי מחברת MDK מצלמה דיגיטאלית (דרך האתר Olsale באינטרנט- במכירה פומבית ).פרטי המצלמה: פנסוניק מדגם dmc-fz30 בסכום של 2341 ₪ .
יום לאחר הקניה ביום שישי ה-21/07/06 בבירור טלפוני עם הספק, חברת MDK , (לא הזדהיתי) נאמר לי ע"י גברת שאיני זוכר את שמה שהמוצר קיים במלאי.
ביום א' ה-23/07/06 שוחחתי עם אדון בשם רוני. גם הפעם לא הזדהיתי כלקוח שכבר קנה את המצלמה וגם בשיחה זו נאמר לי שיש את המצלמה במלאי ואף הציע לי מוצרים משלימים ( כרטיס, אריזה וכו' ).
ביום שני ה-24/07/06, מספר ימים לאחר הזכייה במצלמה,התקשר אלי מר רוני אשר הציג עצמו כנציג מחברת MDK וטען שלצערו אין את המצלמה במלאי והיא כבר ישנה ומכיוון שכך לא מייבאים אותה יותר (שטות מוחלטת לעניות דעתי- מצלמה חדשה דגם מ-7/2005 ). מר רוני הציע כחלופה מצלמה מחודשת\מתצוגה או לקנות דגם חדש אשר עדיין אינו קיים במלאי - אך בשום אופן לא הסכים לנקוב בסכום.
הסברתי לו שדיברתי איתו אתמול אך אתמול השיחה התקיימה תחת אמתלא של לקוח פוטנציאלי שלו, ואז כן היתה המצלמה, האם בלילה אחד נרכש כל מלאי המצלמות מדגם זה ????.
כאן עלי לומר שאף במוצאי שבת ה-22/07/06 התקיימה מכירה של אותה המצלמה ואף נקנתה ע"י לקוח אחר בסכום של 3180 ₪ האם גם לו לא יסופק המוצר??.
לאחר שלא הסכמתי לקבל את תשובתו של רוני הוא העביר אותי לאחראי שלו, בחור בשם עופר ואף הוא כאחראי חזר על דברי רוני וטען שאין יותר את המוצר במלאי אל עף הסבריי שנאמר לי שכן יש את המוצר כשביררתי יום קודם.
במהלך יום שני ושלישי לאחר שיחתי עם MDK יזמתי שיחות לOLSALE על מנת לקבל עזרה ותשובות האם אקבל את המוצר שקניתי, האם הם יעזרו לי מול הספק, האם יתכן שלקוח שרכש את המוצר אחריי כן יקבל בגלל שרכש במחיר גבוהה יותר ?? או שלא. לא נעניתי.....
שוחחתי עם 4 נציגים ארז, שרית,ענבל ומיכל שהבטיחו לעזור אך טרם קיבלתי תשובה מספקת הבטיחו לבדוק, הבטיחו לחזור אליי, הבטיחו שהספק יחזור אליי אך לשווא..
רק ביום חמישי ה-27/07/06 שוב לאחר שיחה שאני יזמתי, ביררה מיכל מול הספק MDK ולאחר 5 דק' חזרה אליי וטענה שלא יהיה את המצלמה הזו במלאי וחזרה על טיעון הספק שאקבל ב"מחיר טוב" את הדגם החדש שיגיע רק בעוד כחודשיים אך עדיין לא ננקב מחיר כלשהו, וכמובן שבינתיים אשלם כ-2 תשלומים על מוצר (עד ספטמבר) שאפילו איני יודע את מחירו??
כרגע אין ברצוני בכל מוצר מספק זה אלא ביטול העסקה (שבעצם לא התקיימה) ואת כספי בחזרה שכן העסקה מופיעה כחיוב בכרטיס האשראי שלי !!!!!

לעניות דעתי, הסיבה לתשובת חברת MDK היא חוסר רצונם לספק את המצלמה במחיר הזכייה/קנייה
2341 ₪ .
אבקש לציין שגם כרגע בעת כתיבת הקובלנה הנ"ל מוצעת המצלמה למכירה באתרי המכירות השונים ואף באתר הרשמי של חברת MDK.
לידיעתכם אתרי הצרכנות והפורומים השונים מלאים תלונות של צרכנים אודות החברה הנ"ל ( אותם קראתי לצערי רק בדיעבד).
ברצוני לציין בפניכם את אכזבתי הרבה שכן קיימות סתירות בין טענות / תירוצי הספק לבין המציאות. מחד, לדבריו אין את הדגם הנ"ל במלאי וגם לא יהיה ומנגד הדגם עדיין משווק באתר האינטרנט שלו ושווק גם במכירות הפומביות ב – Olsaleלאחר קנייתי.
האם שיווק המוצר ע"י הספק הוא אך ורק נגזרת של מחיר הזכייה/קניה ?!

אינני מבין איך חברה\ספקית גדולה כמוOlsale עדיין ממשיכה לעבוד עם ספק אשר משדר חוסר אמינות משווע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לידיעת ציבור הקונים פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור הילל מנהלת שרות שם ותפקיד:
שלום רב

כמנהלת שרות לקוחות של חברת MDK ,
מייד אם קבלת התלונה, בדקתי את תלונתו של מר' כהן על - "אי קבלת מוצר שנרכש ב Olsale"
כידוע מכרזים באינטרנט, באופיים דינאמיים ,מתחלפים ומשתנים,
אנו עושים את מירב המאמצים בכדי להימנע ממצבים בהם ישנם אי התאמה במכירות.
MDK חברה ותיקה ומוכרת בתחום הצילום, מעוניינת לשמר ולהגדיל את חוג לקוחותיה,
על כן עשינו המאמצים רבים בכדי לתת ללקוח שי כהן את השירות הראוי, ופעלנו כמקובל במקרה של חוסר במלאי.
מצ"ב חלק מתקנון אולסייל אשר המפורסם באתר:
"מחסור במלאי:
אולסייל עושה כל שביכולתה כדי לוודא, שהמוצר המוצג על-ידי הספק המוכר אותו יימצא ברשותו של אותו ספק, או כי מציע השירות המוצג באתר מסוגל להעניקו.
עם זאת, עלול להיווצר מצב, ובו לאחר תום הליך המכירה, יתברר כי המוצר חסר מן המלאי של הספק או כי השירות איננו זמין.
במצב כזה, הספק יציע לזוכה מוצר/שירות חלופי, הדומה בתכונותיו ובמחירו למוצר הזכייה, בפנייה ישירה לזוכה באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני שלו. במידה ואין הזוכה מעונין במוצר/בשירות החלופי, קמה לו הזכות לסרב לקבלו. במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר/השירות וכספו של הזוכה, ככל ששולם, יוחזר לו."

נציגינו יצרו קשר עם הלקוח מספר פעמים והציעו הצעות אטרקטיביות חלופיות,
למרות כל מאמצינו הלקוח בחר לבטל את ההזמנה, לכן כמקובל ההזמנה בוטלה והכסף יוחזר במלאו ללקוח.


תגובה:
נציגינו יצרו קשר עם הלקוח מספר פעמים והציעו הצעות אטרקטיביות חלופיות,
למרות כל מאמצינו הלקוח בחר לבטל את ההזמנה, לכן כמקובל ההזמנה בוטלה והכסף יוחזר במלאו ללקוח.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה