פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה במפרט מוצר במכירה דרך הרשת נושא התלונה:
לוי עמוס שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב3/8/06 רכשתי מצלמה דיגיטלית מדגם canon 530A דרך אתר walla shops. במפרט המוצר הופיע בנוסף למצלמה 'כרטיס זיכרון בנפח 512 מ"ב ' . להפתעתי קיבלתי 4 כרטיסי זיכרון בנפח 128 מ"ב האחד. כאשר פניתי לשירות הלקוחות של החברה להסברים זכיתי ליחס מזלזל ובוטה מהפקידה הזוטרה. ביקשתי לשוחח עם הממונה על שירות הלקוחות והופנתי לגברת בשם טלי. טלי פטרה את טענותי כלאחר יד בהערות: 'אל תתפוס אותנו במילה' , 'מה זה משנה, זה הרי אותו נפח זכרון' 'איך יתכן שאתה היחיד שהתלונן?' ולתדהמתי, גם האשימה אותי בשקר וטענה שהוצא לי לשדרג לכרטיס 512 MB יחיד - טענה שקרית, שMBK לא יכולים לגבות בהוכחות. בכל מקרה, תשובותי לטיעוניה של טלי לפני הסדר הן: 1. למה שלא אתפוס אותכם במילה? אני רוצה לקבל בדיוק את מה שהובטח לי. 2. זה מאוד משנה, כיוון שבנרתיק שרכשתי (גם מMDK) אין מקום ל4 כרטיסים 3. אפילו אם אני היחיד שהתלונן, אין בכך כדי לבטל את התלונה.
החלפת ארבעת הכרטיסים בכרטיז אחד שנפחו 512MB פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור הילל מנהלת שרות שם ותפקיד:

שלום רב

כמנהלת שרות לקוחות של חברת MDK , ברצוני להגיב לטענתו של לוי עמוס,
MDK יצאה במבצע מיוחד של מצלמת Canon - דגם a530 + זיכרון 512 סה"כ.
כפי שנהוג בחברה כל מכירה אשר נכנסת מהאינטרנט, עוברת דרך נציג מכירות.
נציגת המכירות טלי יצרה קשר עם דנה קלקשטיין, על שמה רשומה ההזמנה.
עברה עם הלקוחה על כל פרטי המכירה כפי שנהוג , ידענו את הלקוחה
(וזאת על אף שמצוין במפרט המכירה) שהמבצע כלל סה"כ 512 זיכרון אשר מגיע
ב – 4 כרטיסים של 128 , וגם הצענו ללקוחה לשדרג לכרטיס אחד גדול יותר
ו/או לקנות כרטיס נוסף שאנו ממליצים.
לכן הופתעתי לקבל את תלונת הלקוחה, בפני הלקוחה עמדו כל האופציות אם המבצע
אינו תואם את ציפיותיה תוכל לבטל את ההזמנה או לשדרג לכרטיס אחד כפי שהציעה לה נציגת המכירות טלי.
נשמח לעמוד לשרות הלקוחה ולטפל בכל בעיה.



תגובה:
לכן הופתעתי לקבל את תלונת הלקוחה, בפני הלקוחה עמדו כל האופציות אם המבצע
אינו תואם את ציפיותיה תוכל לבטל את ההזמנה או לשדרג לכרטיס אחד כפי שהציעה לה נציגת המכירות טלי.
נשמח לעמוד לשרות הלקוחה ולטפל בכל בעיה.


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה