פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמה פגומה מעת הרכישה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במהלך חודש דצמבר 2009 רכשתי דרך אתר MDK מצלמת קנון דגם 1100.
מהרגע שקיבלתי את המצלמה התחילו בעיות - אפשרות הפוקוס האוטומטי לא עובד טישטוש נוראי בעת צילום ,רעש משונה בעת פתיחה וסגירה של המצלמה עד כדי כך שהתייאשתי ממנה וממש בקושי השתמשתי בה.מאז נולדה לי בת ולא היה לי זמן לטפל בנושא.
לפני כחודש שלחתי את המצלמה למעבדה והתשובה שקיבלתי היא שהחילזון זום שבור בעדשה וזה נגרם מנפילה.
יש לציין שבקושי השתמשתי בה ואין מצב שהיא נפלה כשהייתה ברשותי כך שהאפשרות היחידה היא שהיא הגיעה שבורה.
לא די בכך ששילמתי כ-80 ש"ח על משלוח הלוך ושוב למעבדה ,דרשו ממני 310 ש"ח לתיקון המצלמה!!!מכיוון ש"זה לא באחריות
כספי סוג הנזק :
תיקון המצלמה על חשבון MDK פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
יואב, מנהל שירות לקוחו שם ותפקיד:
נזקים כתוצאה משבר,נפילה אינם כלולים במסגרת אחריות של אף חברה או מוצר.
לא סביר לטעון שמוצר הגיע פגום לאחר שהשתמשת בו 9 חודשים ללא כל תלונה, במצלמה עם חילזון זום שבור סביר להניח שלא ניתן לצלם כלל
למרות כל האמור לעיל ולפנים משורת הדין החלטנו לתקן את המצלמה של הלקוחה ללא כל תשלום ומאחלים לה שנה טובה ומלאת חיוכים
תגובה:
המצלמה תוקנה על חשבון MDK פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה