יואב, מנהל שירות לקוחו |
שם ותפקיד: |
התפלאנו לקרוא תלונה זו, מאחר ולא הייתה כל פנייה אלינו בנושא זה מהלקוח ולמיטב ידיעתנו קיבל מענה מלא ומוצלח לבעייתו.
בוריסלב פנה לנציגנו כאשר מצלמתו הייתה במעבדה ושאל מדוע התיקון אורך זמן. נציג השירות שלנו יצר במיידי קשר עם המעבדה והלקוח קיבל את מצלמתו תקינה תוך זמן קצר. בשום שלב לא דובר על עצם אבחון הבעיה או על עניין התשלום, הלקוח קיבל את המצלמה תקינה ועל פניו הנחנו כי הוא שבע רצון ומכאן הפתעתנו.
חברתנו מוכרת מוצרים חדשים ומקוריים ממיטב היצרנים בעולם.
הדגם הספציפי המוזכר בתלונה פנסוניקDMC-TZS3 נמכר במאות יחידות בחנותנו ולא התקבלו כל תלונות על "פגם ייצור" כזה או אחר מלקוחותינו וכן לא ידוע לנו על דיווחים דומים מרחבי העולם.
על כן הסיכוי הינו אפסי כי מדובר בפגם מובנה במצלמה.
גם בוריסלב לא טוען נמצא חול במצלמה ואכן הניקוי במעבדה פתר את הבעיה.
בעיות של חול ואבק בחלקים הפנימיים של המצלמה הן לרב תוצאה של שימוש חריג במצלמה, חבלה חיצונית או שימוש בתנאי שטח קשים ללא הגנה מספקת למצלמה.
האחריות שלנו בה אנו גאים ועומדים בה ב100% מבטיחה מפני כל בעיה הנובעת מהמוצר ומייצורו, אינני מכיר תעודת אחריות המכסה נזקים כתוצאה מנזק שנגרם מגורם חיצוני שאינו קשור למוצר עצמו, לצורך זה יש ביטוחים וחברות ביטוח.
כאמור, בוריסלב לא פנה אלינו בשום שלב עם טענה זו ועל כן גם לא יכולנו לטפל בתלונה,
כמדיניות איננו מעמידים "מילה מול מילה" שלנו מול הלקוח, עם אף לקוח, במידה ולקוח מביע הסתייגות מאבחון המעבדה נציע תמיד לקבל הכרעה של צד שלישי אובייקטיבי, כגון מעבדה מוסמכת שאינה קשורה לחברתנו או ללקוח ואנו מתחייבים לקבל הכרעה זו.
מאחר והלקוח לא פנה אלינו עם תלונתו לא הגענו לידי כך, אך אנו מציעים זאת גם כעת.
אנו מצרים על כל לקוח שאינו מרוצה במלואו מהמוצר שרכש והולכים לקראת הלקוח על מנת להביא לפתרונות מוסכמים ולהביא לשביעות רצון מלאה הן מהמוצר והן מהשירות של חברתנו. |
תגובה: |
אנו מציעים ללקוח לקבל חוות דעת של מעבדה אובייקטיבית שתוסכם על שני הצדדים ומתחייבים לקבל את הכרעתה. במידה וטענותיו של הלקוח צודקות ונכונות, לא ישלם על הליך זה ויוחזר התשלום ששילם על התיקון |
פתרון: |
|
|