פרטי התלונה

תלונות MDK תל-אביב

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצלמה פגומה מעת הרכישה מהייצרן נושא התלונה:
חורי אקרם שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן יהודה 4 תל אביב כתובת:
תל -אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב .
ביצוע ההזמנה שמספרה 8663
בתאריך: יום שישי, 30 בדצמבר ב 02:35
האירוע והשתלשלות העניינים:
רציתי לקנות מצלמה והלכתי לחנות MDK בחיפה בהדר, ולאחר שהמוכר הוציא לי מצלמה ונקב במחיר שהוא יותר יקר ממה שפרסמו באתר שלהם, אמרתי למוכר שהמחיר שמוצע באתרכם יותר זול ממה שאתה אומר לי עכשיו.
המוכר אמר לי המחיר באתר הוא טוב רק להזמנה באתר. לא הסכים המוכר לתת לי את המצלמה במחיר האתר, עזבתי את החנות ונכנסתי לאתר והזמנתי את המצלמה "מצלמה דמוי "SLR Fuji FinePix S3300 / S3350 במחיר שרציתי.
כמה ימים אחרי זה מתקשרים איתי מסניף ת"א של MDK ואומרים שאין להם את המצלמה במלאי ושהם מוכנים לתת לי מצלמה עם זום יותר מתקדם בתופסת קטנה למחיר.
לא סרבתי והסכמתי וסגרנו עניין על מצלמה עם זום חזק יותר מדגם "מצלמה Fuji FinePix S4000HD".
ניסו גם לשכנע אותי שאני אעשה אחריות מורחבת לשנתיים בעלות גבוהה שזה לא בא בחשבון שלי וסרבתי להצעה.
למרבה הפלא עד היום הזה הם עדיין מוכרים את המצלמה FinePix S3300 / S3350 ומציעים אותה באתר שלהם ללא הרחבה של אחריות , שזה גם תמוה למה כול החרטה הזאת .
אחרי כמה ימים קבלתי את המצלמה מדגם Fuji FinePix S4000HDבתאריך 05.01.2012 דרך דואר שליחים.

כמה ימים אחרי קבלת המצלמה הפעלנו אותה וניסינו לבדוק אותה. התברר מהבדיקה שצילום התמונות הרגילות פוטו היה בסדר ,אבל צילום וידאו סרט התברר שיש בעיה, המסך מרצד וגם כשמצלמים אז הסרט בעצמו מרצד ומטושטש.
לאחר שהלכתי לסניף שלהם בחיפה MDK וגם שם בדקו וגילו שכן יש את הבעיה הזאת, גם כשניסו לשים זיכרון זמני אחר למען הבדיקה. אז נאמר לי שהטיפול ייעשה בסניף ת"א, ונתנו לי את מספר הטלפון לאיש הקשר בשם שי.
יצרתי קשר עם שי והסברתי את הבעיה ואמרתי כי המצלמה חדשה רק שבוע אצלי ללא שימוש וכי המוצר הגיע פגום מהייצרן וכי אינני מעוניין בתקון אלה בהחלפת המצלמה במוצר חדש אחר,
מר שי הסביר שזה לא הולך כך ואולי אני שרטי את המצלמה או שברתי אותה או או כל משהו אחר, לכן אמר קודם תשלח אותה ולאחר שנבדוק נחליט מה יהיה. שלחתי את המצלמה לתל-אביב דרך סניף חיפה בתאריך 16.01.2012.
לאחר שבועים מפתיע אותי מר שי שהוא בחור באמת נחמד מאוד ואדיב בשיחת טלפון בתאריך 26.1.2012 יום חמישי בשעה 18:20 ומודיע לי כי המצלמה נבדקה אצלם וכי זו לא המצלמה שלהם בכלל לפי סריקת הקוד שלה,
אבל כן הקופסא היא שלהם לפי הקוד הסריילי, ושהם בדקו וגילו כי הקוד אומר שהמצלמה שייכת לדיוטי פרי.
אני שואל מה פשר העניין הזה ומקבל תשובה כי זה לא שייך להם ולא נכנס ולא יצא מאצלם מהחנות בכלל אומנם האריזה כן שלהם, וכי זו הבעיה שלי ושאין להם מה לטפל יותר בזה.
הסברתי למר שי שלא קניתי שום מצלמה אחרת שאני אתבלבל ביניהם ושאין לי עוד מצלמות בכלל בבית , מה עוד לא הייתי בחוץ לארץ 15 שנה לא אני לא אשתי ולא הילדים .
אז מדוע אני צריך לשאת בטמטום הזה, מדוע הם צריכים לתת לי את הרושם וההרגשה שאני שקרן ,למה אני זה שצריך להוכיח אחרת ,איך אזרח קטן צריך להתמודד מול ענק ,בכול זאת אין לי כוונה לוותר
על הזכות הלגטימית והחוקית שלי לקבל מצלמה חילופית חדשה ותקינה ..
זה לא הגיוני שאני עכשיו בלי מצלמה בכלל ושיש לי אחריות עכשיו על מוצר שנקרא אוויר ,אז על מה יש לי אחריות על מה על עצבים שלי על כעסים בבטן על אוזלת יד לא ולא ,אני דורש שוב בדיקה מצידכם בעניין המצלמה ולאן נעלמה,
ופצוי במצלמה אחרת או בביטול העסקה והחזרת הכסף במולאו.
עוגמת נפש,זלזול ,וחוסר אחריות סוג הנזק :
החלפת המצלמה במצלמה חדשה מאותו דגם,או ביטול העיסקה והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

MDK תל-אביב שירות לקוחות

, תגובה:
אלון- מנהל אתר אינטרנט שם ותפקיד:
מר אקרם חורי שלום רב,
הצעת הרחבת האחריות משרתת אלפי לקוחות מרוצים של MDK ולפיכך איננה "חרטה". יתר על כן, אנו נוהגים בכבוד כלפי כל לקוחותינו ולכן סולדים משימוש בלשון שכזו. ללקוח הוצעה הצעה והיה זכאי להסכים או לסרב לה. הוא סרב, ובזאת הסתיים העניין. כל התעסקות מעבר לכך מיותרת, או בשפת הרחוב: "חרטה".

הלקוח אכן התקשר אל נציג החנות בשם שי ודרש טלפונית כי תוחלף לו המצלמה שקיבל לפני כשבוע בחדשה. שי אכן הסביר ללקוח כי אין הדברים מתנהלים כך והעצבים של הלקוח (כעסים בבטן) מיותרים כי לא מחליפים מוצר על סמך שיחת טלפון וכי על הלקוח לשלוח אלינו את המצלמה בכדי שנבדוק אותה ונמצא מה הפגם, אם ישנו כזה. הלקוח הנכבד יכול לקרוא לכך "טמטום", ואנו ככל הנראה נודה באשמה יחד עם עוד אלפי עסקים אחרים שלא יחליפו מוצר בשיחת טלפון. לאמ.די.קיי אלפי לקוחות מרוצים הנהנים משרות טוב, אדיב ואמין. עם זאת, מאחר ובחרתנו הינה אחת הותיקות בתחום, אנו מודעים לכך כי גם מצלמה חדשה של חברת הענק כמו פוג'י יכולה להגיע אל הלקוח פגומה באריזתה מקורית, על אף כל בדיקות האיכות שהיא עוברת טרם יציאתה את שערי המפעל. אך לשם טיפול בבעיה, עלינו לראות את הבעיה. הלקוח טען כי אנו מקשים עליו מאחר והוא גר בצפון, לכן ביקשנו להיעזר בשרותי סניף חיפה ולבקש מהם לשלוח אלינו את המצלמה. דבר שאכן נעשה כדי להקל על הלקוח.

הלקוח שלח אלינו מצלמה לבדיקה. מה שלא ידע הלקוח היא העובדה כי כל מצלמה שמתקבלת במחסן החנות ממוספרת על פי מספר סריאלי ייחודי לה וכי אין שתי מצלמות בעולם בעלות אותו מספר. כך אנו יודעים לאתר פרטי עסקה של כל מצלמה שמגיעה למחסן החנות. המצלמה אותה שלח אלינו הלקוח מעולם לא התקבלה במחסן החנות כי מספרה הסידורי לא היה קיים עד ששלח אותה אלינו הלקוח.

בעקבות זאת פנה שי אל הלקוח והסביר לו כי המצלמה ששלח לא ביקרה בחנותנו מעולם. יתרה מזאת, כמחווה של רצון טוב ולפנים משורת הדין, פנינו אל נציגי יבואן פוג'י בארץ, חברת שמעוני, וביקשנו מידע לגבי המצלמה, על פי מספרה הסידורי. לדבריהם המצלמה נרכשה בחנות הדיוטי-פרי וכי בכדי שיוכלו לתת לה שרות ו\או אחריות על הלקוח לפנות אליהם דרך החנות ממנה נרכשה או ישירות אליהם בטלפון: 03-9250666 . פנייה דרכינו לטיפול כשלא מכרנו לו את המצלמה, כמוה כפנייה אל סוכנות מיצובישי בתביעת אחריות למכונית סובארו.

זה אמנם לא הגיוני שעכשיו הלקוח בלי מצלמה וכי יש לו אחריות על אוויר. לכן שלחנו את המצלמה של הלקוח חזרה אל החנות בחיפה בכדי להקל עליו לאסוף אותה בלי להצטרך להגיע לחנות בת"א לשם כך. על פי מיטב ידיעתנו, הלקוח מסרב בכל תוקף לקבל את מצלמתו ודורש תמורתה מצלמה חדשה.

למען הסר ספק, גם אם נמצא פגם במצלמה הנמכרת בחנות, אנו מחוייבים על-פי תנאי האחריות וחוקי מדינת ישראל לתקן ללקוח את מצלמתו, ולא בהכרח להחליפה בחדשה. כאמור, אלפי לקוחות מרוצים אכן מקבלים שרות בחנותנו, ותובעים תביעות אחריות מעת לעת. אנו מתגאים בטיפול יסודי ומקצועני בכל תביעות האחריות. אך לא ניתן לתבוע מאיתנו אחריות על מוצר שלא אנו מכרנו. אין אנו קוראים ללקוח שקרן ולא טוענים שניסה להונות אותנו ולתבוע מצלמה חדשה בעבור מצלמה אחרת מזו שנמכרה לו (פגומה ככל הנראה) על ידי שליחתה באריזת המצלמה החדשה שנרכשה שבוע לפני כן. גם מעולם לא טענו כי אין ללקוח זכות לגיטימית לדרוש עמידה באחריות מחנות שמכרה לו מוצר.

לפיכך,
אין אנו רואים את המצב בו אנו לא מגבים אחריות על מוצר שלא מכרנו כ"אוזלת יד". ואין אנו רואים בטענות הלקוח אלינו מוצדקות. יתר על כן, אם ימשיך הלקוח בהתבטאויותיו הנמוכות אודותינו, הוא עלול למצוא עצמו מסביר את דבריו בפני ערכאות משפטיות יקרות.

בכבוד רב,
MDK
03-5451000
תגובה:
על הלקוח לפנות אליהם דרך החנות ממנה נרכשה או ישירות אל היבואן הרשמי של מצלמות פוג'י בארץ- "שמעוני" בטלפון: 03-9250666 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה