פרטי התלונה

תלונות גבעתיים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לטיפול בדו"ח חנייה , התעלמות מבקשה למסירת שם, התחצפות והתנשאותde נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הגעתי למחלקת חנייה של עריית גבעתיים לאחר שנודע לי על עיקול רכבי ממשרד הרשוי כשביקשתי למכור את רכבי. בבירור עם פקידה חצופה ולא אנושית אשר סירבה למסור את שמה ( ניתן לתאר היכן היא יושבת בדיוק ותיאור פניה) הבנתי כי יש לי דו"ח משנת 1998 (!!!) וכתוצאה מכך שלא ידעתי עליו הקנס הגיעה ל-250 ש"ח וכתוצאה מכך עוקל רכבי והגדיל את הקנס ל-500 ש"ח !! ביקשתי לשלם את הקנס המקורי בתוספת ריבית והצמדה כחוב רגיל וקיבלתי תגובה של צעקות מהולות בצחוק עצבני. כשביקשתי להלונן עליה היא בכלל לא הייתה מוכנה לתת את שמה. שלחתי מכתב רשום לעו"ש שרונה לוי היועמ"ש של העירייה ועדיין לא קיבלתי תשובה.
כספי סוג הנזק :
העמדה לדין פנימי , מתן אפשרות לתשלום חוב המקורי וה פתרון נדרש :

גבעתיים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה