פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשל במתן מענה טלפוני או בכלל במשרדים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מנהל הספנות, גם כשמחליט לעבוד אינו עונה לטלפונים ולפניות חוזרות ונשנות.
במשך ימים רבים , בימי הפעילות ובשעות הפעילות לא עונים לטלפונים, לא חוזרים לפניות בכתב או בפקס.
אני לומד למבחני הסמכה במינהל, אני הייתי אמור להיבחן מחר ב 1.10.14 , לאחר שלקחתי קורסים והשקעתי זמן וכסף , הובא לידיעתי ואפילו לא מהמנהל עצמו כי לא אבחן מחר כיוון והמשרד לא הקליד את פרטי ( למרות שהחומר נשלח כבקשתם בתאריך 2.9.14 והגיע עליהם לפני המועד הסופי !).
בירוקרטיה משוועת שאינה מועילה או יעילה , אנשי המנהל שאינם סופרים אף אחד אלא רק כיסאות..
כספי סוג הנזק :
ייעול השירות שהרי פיצוי מהממשל לא נקבל בחיינו... פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה