כשל במתן מענה טלפוני או בכלל במשרדים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 30 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מנהל הספנות, גם כשמחליט לעבוד אינו עונה לטלפונים ולפניות חוזרות ונשנות.
במשך ימים רבים , בימי הפעילות ובשעות הפעילות לא עונים לטלפונים, לא חוזרים לפניות בכתב או בפקס.
אני לומד למבחני הסמכה במינהל, אני הייתי אמור להיבחן מחר ב 1.10.14 , לאחר שלקחתי קורסים והשקעתי זמן וכסף , הובא לידיעתי ואפילו לא מהמנהל עצמו כי לא אבחן מחר כיוון והמשרד לא הקליד את פרטי ( למרות שהחומר נשלח כבקשתם בתאריך 2.9.14 והגיע עליהם לפני המועד הסופי !).
בירוקרטיה משוועת שאינה מועילה או יעילה , אנשי המנהל שאינם סופרים אף אחד אלא רק כיסאות..
|
כספי |
סוג הנזק : |
ייעול השירות שהרי פיצוי מהממשל לא נקבל בחיינו... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|