תלונה בעקבות מתן דו"ח |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עקב התנהגות מבקר שלמה אזולאי . מס' עובד 13
בתאריך 21.05.15 , נסעתי בקן מטרונית מס' 1
כאשר ירדתי בתחנה , במטרה להמשיך דרכי להמשך נסיעה בקו אגד
התבקשתי על ידי המבקר להציג כרטיס.
ברשותי חופשי חודשי שנטען ע"י אתר החברה - הסדר טעינה מרחוק
תיקפתי את הכרטיס ולא נשמע שום צפצוף שלא מאשר את הנסיעה.
המבקר התעקש לתת לי דו"ח למרות שהסברתי לו את העובדות שיש ברשותי חופשי חודשי , ושתיקפתי לפני שעליתי למטרונית
מבקרים לא צריכים להטריד נוסעים בזמן שבין הנסיעות, ולהציק להם, בשעות לחץ
ואם יש מקרים חריגים להקשיב להם
, ברצוני להתלונן אישית על המבקר הזה, לתת לו הערת משמעת ולגרום להפסקת עבודתו
על שלא יודע להתנהג לציבור כראוי , בנוסף שלא יודע לבדוק פרטים בסיסיים כמו חוזה הנסיעה שמצוי בכרטיס.
למרות שהתרעתי בפניו מספר פעמים כי תיקפתי את הכרטיס ולא היה צפצוף של העדר חוזה או חוסר נסיעות . הוא התעקש
לעכב אותי מנסיעה נוספת, גרם לי לאיחור לעבודה, ולהרגשה כללית רעה.
אין סיבה להתנהג לציבור הנוסעים בצורה כזאת, ולגרום להם לסערת רגשות .
תתביישו לכם שאלה המבקרים שאתם מעסיקים
שמתעללים בלקוחות , למרות בקשותיהם, בגלל חוסר ידע טכני בסיסי במכשירי הכרטיסים השונים שאתם הצבתם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|