|
|
|
|
|
|
אין מייל פעיל לפניות הציבור |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 ספטמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום, פניתי למשרד התחבורה לפניות הציבור וזו התשובה שקיבלתי :
משרד התחבורה
שם טופס: תלונה לאגף הביקורת ותלונות הציבור
נשלח בתאריך: 23:37:10 15/09/2015
כאמור באתר האינטרנט של משרד התחבורה:
עד להודעה חדשה, תלונות לטיפול אגף הביקורת ותלונות הציבור ניתן להפנות רק בפקס 03-9545450 או בדואר לכתובת: אגף הביקורת ותלונות הציבור ת"ד 42, בית-דגן 50250
אנא אל תענו להודעה זו, דוא"ל זה הוא הודעה אוטומטית שאינו מסוגל לקבל תשובות.
שם פרטי: זוהרה
ברצוני להתלונן על כך שבשנת 2015 עדיין מתזזים אנשים לבית הדואר. אין לי פקס בבית. המצב הזה גורם לאנשים לוותר על האפשרות להתלונן על בעיה זו או אחרת. אולי זו המדיניות שהם נוקטים בה....
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
מייל זמין למשרד התחבורה עבור פניות הציבור. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|