פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת חידוש רישיון רכב נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני פונה אליכם לאחר שכבר התייאשתי מהגופים הציבוריים ולא הצלחתי לקבל מהם מענה הגיוני.
ברשותי רכב מסוג מציבושי לנסר שנת 2011. לפני חודשיים בתאריך 29.1.16 ביצענו קריאה חוזרת לרכב בחברת מיצובשי. הם טוענים כי כבר אז העבירו למשרד הרישוי את הפרטים על כך שביצענו את הבדיקה. מסתבר שאנחנו לא יכולים לחדש את רישיון הרכב כיוון שלא הועבר למשרד הרישוי שביצענו את הבדיקה והם חסמו את חידוש הרישיון.
אני כבר חודש בבירורים מול משרד הרישוי ומול חברת מיציבושי על מנת לבטל את החסימה. כל פעם נאמר לי מחברת מיציבושי שהועברו למשרד הרישוי מחדש הפרטים, וכל פעם נאמר לי לחכות 48 שעות עד שיתעדכן במשרד הרישוי. כל בוקר אני מתקשרת ו"מופתעת" לגלות שהחסימה עדיין לא בוטלה.
אין לי שליטה ולא ברור לי מדוע בזמנים של היום, כשהתקשורת היא מהירה וסנכרון הנתונים המירבי הוא אחת ל24 שעות, אני צריכה להגיע למצב כזה, שאני לא יכולה לנהוג על הרכב כיוון שאין לו רישיון. זה פשוט לא הגיוני שהמקרה הזה נופל בין הכסאות ופשוט לא אפשרי הטרטור הזה בין משרד הרישוי לחברת מיציבושי. זה מגיע למצב שכל היום אני מוצאת את עצמי מתקשרת שוב ושוב. אומרים לי העברנו את הפרטים, תחכי 48 שעות. ושוב פעם הכל מהתתחלה.
חברת מיצובישי טוענת כי הבעיה היא במשרד התחבורה, אשר לטענתם "לא קיבלו את התשדורות" וכי האחריות היא לא שלהם.
משרד הרישוי טוען כי האחריות לא שלו ושהחברה לא העבירה את הנתונים.
זה פשוט לא הגיוני המצב הזה, שלאף אחד אין תשובות. שאני מדברת טלפונית עם חברת מיציבושי ונאמר שאין בעיה עם הרכב, אבל הם לא יכולים להנפיק לי אף מכתב כזה שאוכל להציג במשרד הרישוי על מנת לשחרר את החסימה אחת ולתמיד.
פשוט לא הגיוני שנישאר באוויר, ונמשיך לחכות כל פעם מחדש את ה48 "שיעברו עד שיתעדכן".
אני מבקשת את עזרתכם הדחופה.

תודה
עדי בללי
שחרור חסימה פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה