הנפקת רב קו חדש |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש (בסוף חודש מרץ) איבדתי את הרב קו שלי. מיד כשהבחנתי בזה הלכתי לעמדת רב קו להנפיק חדש. אני סטודנטית שלומדת באונ' בן גוריון, ולכן העדפתי להנפיק את הרב קו בעמדה ברכבת צפון. בנוסף, יש לי חוזה של סטודנט מורחב לסמסטר ב' שמקנה לי הנחה בנסיעות מחוץ לעיר ונסיעות חינם בעיר באר שבע. הפקידה שעבדה ניסתה להנפיק לי חדש. אחרי שהיא סיימה את התהליך, היא הודיעה לי שמכיוון שהיא לא הצליחה, אני צריכה ללכת להנפיק בעמדה של "אגד" כי שם הנפקתי את הכרטיס הקודם (מיותר לציין שאין עמדה כזאת בבאר שבע). מאז, ביקרתי בעוד שתי עמדות רב קו בתחנה המרכזית בראשון לציון ובקרית הממשלה בבאר שבע. ביקשתי להנפיק או לסדר את הרב קו מול עוד שלושה פקידים בסניפים שציינתי. את הכסף ששילמתי בשביל הסטודנט המורחב אני לא רואה, כי הכרטיס שכן הונפק לי לא עובד (אני לא יכולה לשלם בעזרתו ואני לא מקבלת את ההנחות עליהן שילמתי). כל אחד מהפקידים מאשים את מי שהיה לפניו אבל לא עושה שום דבר כדי לטפל בתקלה. אני לומדת 5 ימים בשבוע, ומתנדבת במלגה שגם לוקחת מזמני כך שאני לא יכולה לנסוע לעמדות הרב קו כל יום מחדש. הטיפול ברב קו נמשך ונמשך, ולמרות ההבטחות החוזרות והנשנות של הפקידים השונים, אף אחד מהם לא באמת טרח לעשות משהו. הטיפול הכי פחות מקצועי ואדיב שקיבלתי בחיי. בתור חברה בעלת מונופול, מן הראוי לא לנצל את הכוח בצורה כזאת.
|
בזבוז זמן ואי מתן תמורה כספית |
סוג הנזק : |
תיקון התקלה באופן מיידי ומתן פיצוי כספי על חודש של אי שימוש בשירות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|