פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת רב קו חדש נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש (בסוף חודש מרץ) איבדתי את הרב קו שלי. מיד כשהבחנתי בזה הלכתי לעמדת רב קו להנפיק חדש. אני סטודנטית שלומדת באונ' בן גוריון, ולכן העדפתי להנפיק את הרב קו בעמדה ברכבת צפון. בנוסף, יש לי חוזה של סטודנט מורחב לסמסטר ב' שמקנה לי הנחה בנסיעות מחוץ לעיר ונסיעות חינם בעיר באר שבע. הפקידה שעבדה ניסתה להנפיק לי חדש. אחרי שהיא סיימה את התהליך, היא הודיעה לי שמכיוון שהיא לא הצליחה, אני צריכה ללכת להנפיק בעמדה של "אגד" כי שם הנפקתי את הכרטיס הקודם (מיותר לציין שאין עמדה כזאת בבאר שבע). מאז, ביקרתי בעוד שתי עמדות רב קו בתחנה המרכזית בראשון לציון ובקרית הממשלה בבאר שבע. ביקשתי להנפיק או לסדר את הרב קו מול עוד שלושה פקידים בסניפים שציינתי. את הכסף ששילמתי בשביל הסטודנט המורחב אני לא רואה, כי הכרטיס שכן הונפק לי לא עובד (אני לא יכולה לשלם בעזרתו ואני לא מקבלת את ההנחות עליהן שילמתי). כל אחד מהפקידים מאשים את מי שהיה לפניו אבל לא עושה שום דבר כדי לטפל בתקלה. אני לומדת 5 ימים בשבוע, ומתנדבת במלגה שגם לוקחת מזמני כך שאני לא יכולה לנסוע לעמדות הרב קו כל יום מחדש. הטיפול ברב קו נמשך ונמשך, ולמרות ההבטחות החוזרות והנשנות של הפקידים השונים, אף אחד מהם לא באמת טרח לעשות משהו. הטיפול הכי פחות מקצועי ואדיב שקיבלתי בחיי. בתור חברה בעלת מונופול, מן הראוי לא לנצל את הכוח בצורה כזאת.
בזבוז זמן ואי מתן תמורה כספית סוג הנזק :
תיקון התקלה באופן מיידי ומתן פיצוי כספי על חודש של אי שימוש בשירות. פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה