פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי היענות לתביעה על החזרת אגרת רישוי לרכב נושא התלונה:
שכטר פנינה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏דצמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג. נכבדים
בתאריך ה 19.12 נשלחו על ידי הטפסים הנדרשים לקבלת החזר אגרת רישוי וזאת עקב מחלת הסרטן בה לקיתי,בידי טופס אישור דואר רשום מהתאריך הנ"ל,מאז ניסיתי לברר טלפונית מה עלה בגורלה של אותה בקשה אך אפילו אישור על קבלת הטפסים לא הצלחתי להשיג מהם,נאמר לי שבכלל אין דרך לברר טלפונית וכי כל יש תור ארוך לטיפול בבקשות ועלי להמתין.
עברה כמעט שנה ולא קיבלתי מהם תגובה כלשהי.
יש כאן סדרי מנהל לא תקין ,האזרח שפנה אינו יודע בכלל מה עלה בגורל הבקשה או מתי ואם ביכלל יטפלו בה,היה עליהם לפחות להודיע שקיבלו את הטפסים והזמן המשוער לטיפול בהם.
אז מה קורה עם הבקשה שלי האם כמעט שנה אינה מספיקה לטיפול בבעיה.?
כספי סוג הנזק :
החזר על אגרת רישוי לרכב פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
עוזרת דובר שם ותפקיד:
עובדת ממחלקת הכספים במשרדנו תיצור
קשר ישיר עם המלינה ותפתור את הבעיה מולה
תגובה:
בברכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה