פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לפניות שלי נושא התלונה:
בן צבי יאיר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי אל משרד התחבורה כבר מספר פעמים בכתב (ועברו מאז חודשים רבים) בשאלה הבאה:

האם שמירת המקומות בחברת אגד (בקוי תל-אביב אילת / חיפה אילת / ירושלים אילת וכן אחד מקוי באר שבע אילת) היא חובתם ע"פ תנאי הרישיון שנקבע במשרד התחבורה, או שזהו דבר שהם עושים בהתנדבות ויכולים להפסיק לעשותו בכל עת שיחפצו בכך?

במידה וזו אכן חובתם ע"פ תנאי הרישיון, האם חובתו של נהג אגד לטפל בארוע בו אדם יושב במקומו של אדם אחר ומסרב לקום, או שזו בעייתו הפרטית של הנוסע?

לצערי, עד היום לא קיבלתי ממשרד התחבורה שום תשובה על מה ששאלתי.

אשמח אם סוף סוף יענו לי.
אי מענה על פניה למשרד ממשלתי סוג הנזק :
מתן תשובה לשאלות שלי (הרי אין המדובר בסודות צבאיים פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
עוזרת דובר משרד התחבור שם ותפקיד:
מקומות שמורים בקווי אילת הם הסדר עם אגד והדבר לא בא לידי ביטוי ברשיונות הקווים. על פי ההסדר, נוסע יכול לבקש שישמרו לו מקום בקו בתשלום על ידי כרטיס אשראי.
במידה ונוסע מבקש לבטל את הכרטיס השמור, עליו לשלם קנס של 7 שקלים.
תגובה:
מחובתו של נהג אגד לדאוג "לסדר" במידה ויש בעיה עם מקומות הישיבה.

במידה ולא נעשה כך ניתן להפנות תלונה לאגד או למפקח על התעבורה מחוז י-ם והדרום, רחוב בנק ישראל 5, הקריה, ירושלים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה