פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי איתור תקלה חמורה בבדיקת קנית רכב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה ת.ד. 2061 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/2/07 הגעתי כקונה למכון לשם ביצוע בדיקת קניה/מכירה ואיבחונים.
ראה מספר בדיקה 26443.
בטופס הממוחשב שקיבלתי אובחן כי יש צורך בכיוון פרונט, חופש ונקישה בתיבת הגה, חופש מיסבי גלגלים, סטיה שמאלה.
בתום הבדיקה, קיבלתי הסבר כללי ביותר מהבודק על משמעות תקלה זו, ללא כל פרוט מדויק של הסעיף!
מיד בתום הבדיקה נגשתי עם הרכב ותוצאות הבדיקה למוסך מורשה של אופל. מכונאי רכב אשר בדק את הרכב איבחן כי לצד אחד ההגה נע באופן רך ולצד השני באופן קשה יותר. המכונאי חיבר את הרכב למחשב ולתדהמתנו גילה כי כל מערכת "ההגה האלקטרוני" אינה תקינה ויש להחליפו בחדש באופן מיידי. עלות תיקון משוערת של כ – 15000 ₪.
המשמעות של "הגה אלקטרוני" שאינו תקין הינה אי שליטה של הנהג בהגה ועל הרכב – זוהי סכנה בטיחותית, סכנת חיים חמורה ביותר.
מאוד תמוהה בעיני העובדה כי הממצאים הנ"ל לא עלו בבדיקתכם שאמורה להיות מקיפה ומהימנה ולא נמסר שום רמז לתקלה מעין זו, במיוחד כי מדובר בתקלה שמשמעותה, מעבר לעיניין הכספי העצום כאמור, סכנת חיים.
על בדיקה זו אמורה אני להסתמך בעת קנית רכב, ואמורה להיות קו מנחה עבורי לכן אני דורשת (את המינימום) שהוא החזר כספי מלא של עלות הבדיקה שלא שיקפה כלל את מצב הרכב.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
יש להגיש תלונה על מכון הרישוי לאגף הרכב במשרד התחבורה
בטלפון: 5657103 - 03
תגובה:
הללו יבדקו את הנושא פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה