פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות חברת אגד מתלונות חמורות נושא התלונה:
בן צבי יאיר שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לפני למעלה מ-3 חודשים, שלחתי אל חברת "אגד" 2 תלונות, והם משום מה עדיין לא הגיבו עליהן.

אבקש לוודא שהמחדלים החמורים שהוזכרו בהן יטופלו כיאות.

להלן העתקי התלונות, אשר נמסרו לחברת אגד ע"י אתר "תלונה" ב-24 באוגוסט 2006, מצוטטים במדויק:

[1] "ביום שני, 14 לאוגוסט 2006, עליתי על קו 1 (קו פנימי באילת) שיצא ב-12:30 מתחנת המוצא (עליתי עליו בסביבות 13:02 בתחנת דלק מעלה אילת בשיכון מערב, ולכן זהו בוודאי האוטובוס של 12:30).
במהלך הנסיעה, הנהג לא נכנס לשכונת "נוה מדבר", ובמקום זאת המשיך ברחוב ששת הימים ופנה ימינה לרחוב חטיבת גולני.
למרות שנוסעים העירו לו על כך והוא הודה בטעותו, הוא הגיע לכניסה השניה של שכונת "נוה מדבר" ושוב לא נכנס אליה.
כאשר שאלתי אותו מדוע, הוא אמר לי ש"ממילא אין שם אנשים". זהו. מר נהג יודע ברוח הקודש שאין שם אנשים, ובזה מבחינתו נגמר העניין. אם מישהו ממתין שם ומתייבש בשמש של אילת באמצע אוגוסט בצהריים לקו 1, שימשיך להתייבש כי כך החליט נציג אגד הנכבד והחשוב.

ואני שואל: עד מתי ??????????

למקרה של טענות בנושא היעדר פרטים, אני חוזר שוב ומזכיר שציינתי תאריך מדוייק, שעת יציאה מדוייקת, ולכן תוכלו במחשבכם לאתר בקלות רבה את פרטי הנהג.
אם תרצו, ליתר ביטחון אוכל לשלוח קובץ גראפי עם הכרטיסיה המנוקבת ע"י אותו נהג בניקוב הייחודי שלו (שמרתי עליה מאז אותה נסיעה, והקפדתי שלא לנקב אותה באף נסיעה אחרת בינתיים עד שאסרוק אותה, כך שלא יתכן בלבול).
אם תתנו לי כתובת אימייל שלכם, אשלח בשמחה את הקובץ.
סוג הנזק:
נזק לאנשים שהיו עשויים להמתין בתחנות שהנהג דילג עליהן בשכונת "נוה מדבר"
פתרון נדרש:
להזמין את הנהג לבירור ולדאוג שיהיה ברור לו שעבודה חפיפניקית כזו אינה מקובלת באוטובוס ציבורי של חברת אגד."

[2] "אי-שמירת מרחק ע"י נהג שלכם, באופן קיצוני וחריג במיוחד !!!
‏יום שני ‏21 ‏אוגוסט ‏2006
בלילה החולף, הלילה שבין יום ראשון (20 לאוגוסט 06) ליום שני (21 לאוגוסט 06), נסעתי מצמת אשדוד לתחנה המרכזית של אילת בקו 390 אשר יצא מתמח"ת ביום ראשון (20 באוגוסט 06) בשעה 23:00, מספר רישוי 8605401 .

במהלך הנסיעה, הבחנתי פעמיים במצב בו נהג האוטובוס כמעט נדבק לאחוריהן של משאיות, ובכך לא שמר מרחק של 2 שניות ואף לא של שניה אחת מינימלית הנדרשת ע"פ תקנות התעבורה, אלא הרבה פחות מזה.
וכל זה בנסיעה בין-עירונית מהירה במיוחד (למען הבהר כל ספק, אין לי כל טענה בנושא מהירות הנסיעה, אלא אני מציין את רמת החומרה הגבוהה במיוחד של היצמדות לגב רכב אחר במהירות הגבוהה המקובלת מחוץ לעיר).

שני האירועים אותם ראיתי היו:ארוע ראשון בכביש 25 בין דימונה לצמת הערבה, וארוע שני בכביש 90 בסמוך לצופר, בשני המקרים היתה היצמדות כמעט מוחלטת למשאית שנסעה לפני האוטובוס למשך זמן רב.

אבקש להבהיר לנהג כי עליו לנהוג על פי תקנות וחוקי מדינת ישראל, ולוודא שהתנהגות זו לא תחזור שנית ע"י מעקב מחלקת בטיחות.
"

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד- ראש ענף דובר שם ותפקיד:
יש להפנות את התלונות בצורה מסודרת למפקח על התעבורה מחוז ירושלים והדרום
בכתובת: בנין ג'נרי א', רחוב בנק ישראל 5, הקריה ירושלים.
תגובה:
התלונות יבדקו ובמידת הצורך יזומן המלין לחקירה במשרדנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה