אוטובוס שלא עצר בתחנה,ואלימות מצד הנהג |
נושא התלונה: |
יום שני 07 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב קרליבך |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עמדתי לתומי בתחנה של אגד.בין התחנה של אגד לתחנה של דן חנה אוטובוס פרטי.קו 89,שלו אני מחכה,מגיע ואני רואה שאין לו כוונה לעצור בתחנה והוא ממשיך,למרות שנופפתי לו לעצור.חשבתי שאולי זה בגלל האוטובוס החונה.אז אני רואה שהוא עוצר בכלל בתחנה של דן.כידוע,התחנה של אגד נמצאת לפני התחנה של דן.רצתי באמצע הכביש וכשעליתי לאוטובוס שאלתי את הנהג : "מה קרה?".שאלה תמימה לכאורה.ואז הנהג, ששמו איציק עוז(אוטובוס מס' 81570),החל לצרוח עלי,ואני מצטט:"מה ז"א מה קרה?,מה אתה צועק?,אני לא עובד אצלך,תעמוד בתחנה ואל תצעק,מה אני מונית שירות?,אני לא חייב לך כלום" חבל שאי אפשר היה להקליט את זה,ולו רק כדי להמחיש איך נהג,שאמור לתת שירות,צורח בצורה כה אלימה על נוסע,בין אם הוא חושב שזה מוצדק,ובין אם לאו.מיותר לציין כי ההשפלה היתה גדולה.אני לא חושב שבתור אזרח תמים אני צריך לזכות בצעקות שכאלה,בטח לא אחרי שנהג לא עוצר בתחנה שבה הוא אמור.במקרה כזה יש לי לגיטימציה מלאה להעיר לו.
אודה על הטיפול בנושא,
גיל - העתק : חברת אגד,באמצעות אתר זה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
עוזרת דובר |
שם ותפקיד: |
שלום רב |
תגובה: |
משרד התחבורה מטפל ברצינות המירבית בכל תלונה המתקבלת, בין היתר גם בנוגע
לנהגי תחבורה ציבורית
כפי שראיתי בפניה זו, המלין לא פנה כלל למשרד התחבורה ולכן, על מנת שנוכל לטפל בפניה ספיציפית זו,
הייתי מציעה לו לפנות ישירות למשרד התחבורה על פי החלוקה הגיאוגרפית הבאה:
המפקח על התעבורה, מחוז י-ם והדרום, בנין ג'נרי א' רחוב בנק ישראל 5, ירושלים
המפקח על התעבורה, מחוז מרכז, רחובה המלאכה 8, תל אביב
המפקח על התעבורה, מחוז חיפה והצפון, שדרות פל ים 15 א', בנין ב', קריית הממשלה, חיפה
בכל מקרה, כל אזרח רשאי (ואף רצוי) להגיש תלונה ובמקרים רבים מדובר אף בתלונות שנפתחו כנגד נהגיהם תיקים בבתי משפט |
פתרון: |
|
|