פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחנה המרכזית בת"א איננה מפוקחת ע"י משרד התחבורה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
[email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
כולם מכירים את המצב המבייש של התחנה המרכזית בת"א. רק אציין בקצרה עובדה פשוטה; התחנה המרכזית הזו נועדה להיות המפוארת והגדולה בעולם, ורק עקב הנהלה שתחזוק התחנה המרכזית אינה מטרתה, הציבור סובל ממבנה הרוס, לא נגיש ולא ניתן להתמצאות בכלל.
בכל מקום אחר בעולם, אפילו במזרח הרחוק, התחנה הייתה נשמרת כמוזיאון, והייתה נכנסת לספר השיאים של גינס.
ניסיתי לכתוב במשך שנתיים מכתבים להנהלת התחנה, שלחתי לכל פקס אפשרי והתקשרתי למשרדי הניהול. לאף מכתב לא קיבלתי תשובה ואת הטלפון טרקו לי.
באתר אינטרנט של התחנה לא ניתן ליצור קשר עם ההנהלה, האתר הוא אתר רפאים. חברת ההנהלה לא מנהלת את התחנה אלא פשוט יונקת ממנה רווחים אפשריים ובכך היא "אוכלת חינם".
כשהעילתי בפני משרד התחבורה את הטענות - הגוף היחיד שיכול להשליט סדר בנוגע לתחנה המרכזית, קיבלתי את התשובה הזו (ציטוט) "התחנה המרכזית בת"א איננה מפוקחת ע"י משרד התחבורה."
משרד התחבורה בעצם מודיע בכך כי"התחנה המרכזית היא כמו בית פרטי, אנחנו לא נתערב בכל מה שקורה שם"
והציבור סובל מתחנה מלאה בפשע, וונדליזם, חוסר יעילות וכיעור. אזכיר שזו התחנה שתוכננה להיות המפוארת והגדולה בעולם. מצחיק לחשוב שרק באמצעות ניהול נכון - התחנה תוכל להיות כזו בתוך חודשיים.
התחנה המרכזית היא מבנה פרטי שמונהל ע"י חאפרים. סוג הנזק :
פיקוח ראוי של משרד התחבורה וקביעת תנאים ברורים להמ פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
עוזרת דובר שם ותפקיד:
לצערנו הבעיות בתחנה המרכזית בתל אביב ידועות למשרד התחבורה תגובה:
עם זאת, כפי שכבר צויין בפניית המלינה, ניהול התחנה ואחזקתה הינם באחריות עיריית תל אביב
ומנכ"ל התחנה ואין בסמכות משרד התחבורה להפעיל כל "סנקציה" בעניין כל עוד זה לא בתחום אחריותנו

בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה