אין קול ואין עונה במשרד התחבורה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
026663113 ממונה פניות הציבור |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
28.1.08
הנדון : אין עם מי לדבר - בקשה למשלוח תעודת זכאות חדשה לנסיעה בתחבורה ציבורית
בתי, המוכרת ע"י ביטוח לאומי כנכה, איבדה לפני מס' ימים את תעודת הזכאות לנסיעה מוזלת בתחבורה ציבורית , לכן -פנינו לביטוח לאומי , וקיבלנו מס' טלפון במשרד התחבורה לפנייה (ואף חיפשנו באינטרנט...) , אבל כבר כשבוע , בנסיונות רבים ובשעות מגוונות, כל הנסיונות להשיגם - עולים בתוהו . מדובר בטלפון : 03 5657183 , שתיאורטית נתב השיחות שלו מאפשר 2 אופציות :
א. השארת הודעה קולית עם פרטי הזכאי לתעודה , אך התקליט אומר תמיד: " לא ניתן כעת להשאיר הודעות..." .
ב. מענה אנושי - אבל אין מענה , אין קול ואין עונה, וזה בסופו של דבר מחזיר להודעה המוקלטת , וחוזר חלילה .
באינטרנט מצאתי גם מס' פקס , ושלחתי אליהם את פרטי הבקשה , אבל סביר להניח , שהיות שאין שם "מענה אנושי טלפוני" , אין גם "מטפל אנושי" בפקסים .
החל מיום חמישי , ה-24.1.08 , פניתי בנדון טלפונית, בדוא"ל ובפקסים גם לממונה על פניות הציבור בנושא תחבורה ציבורית , מר אבישי דרורי, 02-6663113 , וראה זה פלא , גם משם אין קול ואין עונה !
לסיכום , אין אפשרות לגישה, פנייה או תקשורת עם משרד התחבורה , ובזבוז הזמן , בזבוז הכסף על טלפונים , ועוגמת הנפש על כך ש"אין עם מי לדבר" -זועקים לשמיים!
תודה על הטיפול !
|
בזבוז זמן וכסף על טלפונים עקרים |
סוג הנזק : |
לעורר את משרד התחבורה למענה וטיפול בבקשות מעתה ועד עולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|