|
|
|
|
|
|
כרטיסי תלמיד של חברת אגד |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
[email protected] |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אנחנו קבוצת בנות שלומדות באזור רחובות וגרות באזור מירון/צפת.
בתחילת שנה"ל בקשנו לקבל כרטיסי תלמיד של חברת אגד על הקו שהכי נוח לנו שהוא הקו מצפת לירושלים.
בקשנו את קו זה כי הוא קיים בתדירות הכי גבוהה וגם כי עד לירושלים יש לנו הסעה שמסדר המוסד הלמודי שבו אנו לומדות ולכן היה לנו יותר נוח לנסוע כך.
הכרטיסי תלמיד שהגיעו אלינו היו בקו תל אביב- צפת שזה קו שקיים רק 3 פעמים ביום, בשעות מאד לא נוחות והוא נוסע כ-5 שעות עד לביתנו!
פנינו לחברת אגד בבקשה להחלפת הכרטיסי תלמיד לקו הרצוי לנו ונעננו בתשובה לפיה משרד התחבורה מחייב את חברת אגד לתת כרטיסי תלמיד רק לדרך הכי קצרה מבחינת קלומטרז! אנו חושבות שיש בכך עוול שאנחנו צריכות לעבור 3-4 אוטובוסים בשביל לנסוע בדרך שהיא כביכול פחות קילומטרז (ומבחינת זמן דרך זאת לוקחת לנו יותר מכפול זמן מהדרך שאנו רצינו בתחליה).
לדעתנו יש עוול בכך שלקחו מאיתנו כסף עבור כרטיסי תלמיד שאינם בשמושינו וגם שכרגע אנו נוסעות ומשלמות מחיר גבוהה מאד עבור הנסיעה!
נשמח לשמוע את עמדת המשרד בנדון!
|
כספי |
סוג הנזק : |
התערבות המשרד בעזרה בהחלפת כרטיסי התלמיד או בהחזרת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|