|
|
|
|
|
|
אי מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כאם חד הורית המתפרנסת ממזונות ואבטלה / הבטחת הכנסה אני מנסה להגיע אליהם בכדי לדעת מדוע לא חודש לי כרטיס הזכאות להנחה בתחבורה צבורית.
מזה כ - 3 חודשים אין כל מענה. נסיתי לשלוח מייל וללא כל תגובה.
הטלפונים המוצהרים אשר הופניתי אליהם גם ע"י ביטוח לאומי וגם ע"י גורמים אחרים הינם: גב' ציפי דר 03-5657343 או גב' מירב פלור 03-5657193.
ולשוא. אין כל מענה. נסו ותווכחו!!!
|
עגגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
שרון דוד - ראש ענף דוב |
שם ותפקיד: |
על פי הנתונים המופיעים בידינו המלינה אינה זכאית לתעודת כזו מה- 15.10.07 |
תגובה: |
אשוחח איתה בטלפון ואסביר לה את העניין. |
פתרון: |
|
|
|