פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כאם חד הורית המתפרנסת ממזונות ואבטלה / הבטחת הכנסה אני מנסה להגיע אליהם בכדי לדעת מדוע לא חודש לי כרטיס הזכאות להנחה בתחבורה צבורית.
מזה כ - 3 חודשים אין כל מענה. נסיתי לשלוח מייל וללא כל תגובה.

הטלפונים המוצהרים אשר הופניתי אליהם גם ע"י ביטוח לאומי וגם ע"י גורמים אחרים הינם: גב' ציפי דר 03-5657343 או גב' מירב פלור 03-5657193.

ולשוא. אין כל מענה. נסו ותווכחו!!!
עגגמת נפש סוג הנזק :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד - ראש ענף דוב שם ותפקיד:
על פי הנתונים המופיעים בידינו המלינה אינה זכאית לתעודת כזו מה- 15.10.07 תגובה:
אשוחח איתה בטלפון ואסביר לה את העניין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה