פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נהג מונית נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' המלאכה 8 ת"א-יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 10/5/2010 בשעה 16יצאתי עם מונית מתחנת מוניות מרכז אשקלון לתל אביב ישיר עם נהג בשם יוסי עדי (מס' מונית 8-מס' כובע 04348) .יצאנו לדרכנו עם מונית מלאה לאחר שהוא עמד במילוי כ40 דקות.
נוסע אחד מתוך הנוסעים לאחר היציאה לדרך שילם לנהג רק לקרית מלאכי אך המונית היא ישירה לתל-אביב. נהג יתעצבן מאוד ורצה לחזור למילוי של אדם נוסף.אני לא הסכמתי כמובן לאחר ש המתינו שם 40 דקות.על כן אמרתי לו שלא מקובל עלי לחזור,שאני מאחרת,ששילמתי כסף ורוצה להגיע לתל-אביב.אז הוא פנה אלי בגסות ואמר לי לרדת מהמונית.אמרתי לו שאני אגיש תלונה עליו ,ביקשתי את הכסף בחזרה,אבל הוא סירב להחזיר,דיבר מאוד בגסות,קילל,צעק עלי,זרק אותי באמצע הדרך על הכביש המהיר בתוך אשקלון ללא שום תחנה
חזרתי ברגל לתחנה(20 דקות בחמסין).משם דיברתי עם המנהל תחנה גבי-מס' טל-0577495011.הוא הצטער מאוד,אבל עד היום אני לא קיבלתי את ההתנצלות שלהם על האיחור שלי,עצבים,בזבוז זמן ואפילו 20 ש"ח ששילמתי
כספי סוג הנזק :
עונש לנהג. כסף ששולם בחזרה פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
שרון דוד - ראש ענף דוב שם ותפקיד:
יש להגיש תלונה מסודרת למפקח על התעבורה מחוז ירושלים והדרום, רחוב בנק ישראל 5, הקריה, ירושלים.
תגובה:
הגורמים הרלוונטיים במשרד התחבורה יבדקו את התלונה וישיבו ישירות למלינה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה