פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מסלול בקווי דן 61, 60, 65 נושא התלונה:
שטרן עדינה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
השינויים בקווי התחבורה באזור רח' הרוא"ה יהודה הנשיא ברמת גן התגלו כגרועים בהרבה מהמצב שלפני הרפורמה. רוב גדול של אנשים בתחנות מתלוננים על המסלולים החדשים ועולות הדרישות הבאות: החזרה דחופה של קו 61 לרחוב דיזנגוף ולמסלולו הקודם; החזרת קו 60 לרחוב הרוא"ה; החזרת קו 65 לרחוב הרוא"ה; כל זאת בנימוקים הבאים: החלפת קווים לצורך הגעה ליעד גוזלת הרבה יותר זמן מאשר במסלולים שלפני הרפורמה, ומהווה קושי פיזי משמעותי לאנשים מבוגרים הנאלצים להמתין פעמיים לאוטובוס ולא מוצאים מקום ישיבה; קו 61 אינו עובר עוד ברח' דיזנגוף וזו בעיה קשה שיש לתקנה!!! הקו גם הפך לקו היחיד שנוסע למרכז רמת גן אחרי הרפורמה, עמוס, דחוס ובעל תדירות נמוכה שאינה עולה על הצרכים; מסלולו החדש של קו 60 מקשה מאוד להגיע למרכז רמת גן,לרחוב בגין בתל אביב ולתחנה המרכזית. הדרך הארוכה שיש לעבור כדי להגיע לתחנה החדשה אינה אפשרית לזקנים שמהווים אחוז גבוה מאוכלוסיית האזור; מסלולו החדש של קו 65, שהוזז מרחוב הרוא"ה/יהודה הנשיא, מקשה על גישה לתל השומר. בשל שינוי המסלול נוצר צורך של אנשים חולים וזקנים להגיע בית החולים, להחליף קווים או לחילופין לעשות דרך ארוכה כדי להגיע לתחנה, מהווה הרעת תנאים בלתי נסבלת.
בזבוז זמן, קושי פיזי, בעיית ניידות סוג הנזק :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה