|
|
|
|
|
|
אי-מתן תשובה לפניה למשרד התחבורה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-22 חודש יוני vפניתי למשרד התחבורה באמצעות אתר המשרד, שאלה באשר להתייקרות סמויה של תעריפי הנסיעה באוטובוס.
ב-27 יוני קבלתי מ"מנהלת פורטל התחבורה הציבורית" אישור ממוחשב ("מסמך מס': 00219053" ) שפנייתי נתקבלה והיא בטיפול.
עברו כבר חודשיים וחצי, לתשובה לא זכיתי ואין לו"ז למתן תשובה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קבלת תשובה עניינית לחילופין לו"ז למתן תשובה לפנייתי מ-22 יוני. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|