פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-מתן תשובה לפניה למשרד התחבורה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-22 חודש יוני vפניתי למשרד התחבורה באמצעות אתר המשרד, שאלה באשר להתייקרות סמויה של תעריפי הנסיעה באוטובוס.
ב-27 יוני קבלתי מ"מנהלת פורטל התחבורה הציבורית" אישור ממוחשב ("מסמך מס': 00219053" ) שפנייתי נתקבלה והיא בטיפול.
עברו כבר חודשיים וחצי, לתשובה לא זכיתי ואין לו"ז למתן תשובה.
כספי סוג הנזק :
קבלת תשובה עניינית לחילופין לו"ז למתן תשובה לפנייתי מ-22 יוני. פתרון נדרש :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה