|
|
|
|
|
|
חוסר תגובה לפניה מלפני חודש וחצי |
נושא התלונה: |
יום שישי 06 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי הגשתי פניה על סיטיפס המטעה סטודנטים בקניית כרטיסיה ולא מקנה להם את הנחת הסטודנט. הם טרם ענו לי, ומאז סיטיפס אף הוסיפה כרטיסיה של 20 נסיעות, שגם בה אין הנחה לסטודנטים.
|
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|