|
|
|
|
|
|
חיוב כפול בכרטיס רב קו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זו הפעם השלישית שאני מחוייב בכרטיס הרב קו תוך הזמן הקבוע בחוק
כלומר שעה וחצי.
בחברת דן זה קרה פעמיים ופעם בחברת אגד.
כתבתי פעמיים למשרד לתחבורה ולחברות התחבורה הציבוריות, ממשרד לתחבורה לא קבלתי אפילו מענה אחד ומחב' דן קבלתי רק תשובה אחת וזה לאחר שהתקשרתי למוקד.
מדוע אנחנו אזרחים שצריכים את התחבורה הציבורית לא מקבלים התייחסות נאותה מאף גורם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התחבורה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|