פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה, בלתי מטופלת, לתו-נכה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכובדיי,

1. ב-17.06.13 נשלחה בקשה ל"תו-נכה" במכתב רשום ל"יחידה לטיפול במוגבל ניידות".
2. לאחר מעקב אינטרנטי אחר דואר רשום מצאתי כי המכתב הגיע לבית-הדואר בחולון ב-19.06.13.
3. מאחר וב-23.06.13 המכתב טרם נתבקש ע"י היחידה בדאר פניתי בתלונה לנציבות תלונות הציבור באמצעות אתר משרד התחבורה באינטרנט. – לפניה זו לא נתקבלה כל תגובה.
4. בסיומו של יום התברר כי המכתב נלקח ב-23.06.13.
5. ב-12.07.13 פניתי ליחידה, טלפונית *5678, ונתבקשתי להתקשר כעבור שבוע מאחר ואין להם פרטים על התלונה.
6. בשעה זו יצרתי קשר עם המוקד ונעניתי כי אין בידם פרטים על הבקשה.
7. לסיועכם אודה.

התכתובת מתבצעת על-ידי בנו של המתלונן מאחר והמתלונן עצמו חולה במחלת ה-ALS והינו חסר יכולת דיבור.

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה