פרטי התלונה

תלונות משרד התחבורה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד התחבורהשעות פתיחה משרד התחבורה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אגד נושא התלונה:
ירוחם קובי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

מצ"ב המכתב ששלחתי לאגד:


אגד- מחלקת תלונות
אגד- מחלקת פניות הציבור
משרד התחבורה- לשכת השר


הנדון: קווי דרום המנהרות ונהיגה פרועה.

1. כידוע לפני מספר חודשים הוחלט להעביר את תחנת היציאה של קווי דרום המנהרות אל מסוף מלחה.
2. בקווים אלו שוררת הפקרות מוחלטת הכוללת נהיגה פרועה ובלתי אחראית.
3. עקב השינויים נגרם נזק רב לתושבים.
4. מאז ההעברה ועד היום נעשו עוד מספר שינויים שעל חלקם הגדול לא עדכנו את התושבים כלל, דבר שהגדיל את עגמת הנפש והקושי של התושבים.
5. אמש הפסדתי את האוטובוס לאפרת רק בגלל אי הבנה בנוגע לתחתנת היציאה.
6. כאשר הגיע האוטובוס הבא (לאחר כשעה), אישתי שאלה אותו לפני שהיא שילמה האם הוא נכנס לכל אפרת או רק לסובה, והוא אמר לה שהוא לא נכנס לאפרת, אז אני שאלתי אותו אם הוא האוטובוס שיצא בשעה 22:45 והוא התפרץ עלי ואמר: "אל תצעק כאן באוטובוס" (למותר לציין שאני כלל לא הרמתי קול, מה גם שהרדיו שלו היה דולק בפול ווליום) ואז אישתי שאלה אותו איך זה יתכן שהוא לא נכנס לאפרת אם אצלנו בלוח הזמנים רשום אחרת, רק אז הוא הוציא את הדף של מסלול הנסיעה שלו ובדק ואז הוא נוכח לדעת שהוא טעה.
7. במהלך הנסיעה כשהיינו בתחילת כביש המנהרות הנהג הוריד את 2 ידיו מהכביש לצורך הורדת המעיל שהוא לבש.
8. לאחר מכן כשהיינו אחרי היציאה מהישוב נווה דניאל הנהג שוחח בפלאפון וכשהתקרבנו לישוב אלעזר הוא הוריד גם את היד השניה מההגה כדי להנמיך את הרדיו ולשאול אם יש נוסעים לישוב אלעזר, כל הזמן הזה שהוא התעסק ברדיו העיניים שלו לא היו כלל על הכביש!!!
9. מדובר בסכנת חיים ואין כל פיקוח!
10. הפרטים של האוטובוס: קו 161, יצא ממסוף מלחה בשעה 22:45, נהג צעיר, המספר האדום של האוטובוס הוא- 17640 ומספר האוטובוס הוא- 8685701.
11. בברכה,

קובי ירוחם
ת.ד. 2033 אפרת
0524726973
עוגמת נפש סוג הנזק :

משרד התחבורה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה